חדשות

זום הפכה לתוכנת תקשורת הווידאו הראשונה שזוכה להסמכה Common Criteria

ההסמכה, המונפקת בידי המשרד הפדרלי הגרמני לאבטחת מידע, מהווה חיזוק למחויבות של זום לאבטחה

.Zoom Video Communications, Inc זום (נאסד”ק: ZM) הודיעה היום כי Zoom Meeting Client, גרסה 5.6.6, הפכה לתוכנת הלקוח הראשונה בשוק תקשורת הווידאו שזוכה להסמכה ל-Common Criteria Evaluation Assurance Level 2 (v3.1 rev. 5), שהונפקה על ידי המשרד הפדרלי הגרמני לאבטחת מידע (BSI).

Common Criteria הוא תקן בינלאומי להערכה אובייקטיבית האם מוצר המיועד לשוק ה-ITעומד במערך מוגדר של דרישות אבטחה. ההערכה כוללת ניתוח של קבוצה מסוימת של יעדי אבטחה, כולל תיעוד הנחיות, עיצוב ארכיטקטוני, היבטים של מחזור חיים, בדיקות והערכת פגיעות. Zoom Meeting Client v5.6.6 הוערך בידי ה-BSI מול תקן ה-Common Criteria ונמצא שהוא מציג שרשרת ברורה של ראיות לכך שתהליך המפרט, ההטמעה וההערכה בוצע באופן קפדני וסטנדרטי.

Common Criteria מוכר כתקן ביותר מ-25 מדינות כולל בריטניה, ארצות הברית, קנדה וגרמניה, תקן זה נחשב לאמת מידה מובילה להסמכת האבטחה של מוצרי IT, וזה בזמן בו מספר הולך וגדל של משתמשים מצפים מספקי IT לייצר ראיות מהימנות ומהימנות ליכולות אבטחת הסייבר של המוצרים שלהם.

“ההסמכה של  Common Criteria מייצגת אבן דרך גדולה עבור זום”, אמר ג’ייסון לי, קצין אבטחת מידע ראשי בזום. “אנחנו מספקים את תוכנת לקוח תקשורת הווידאו הראשונה שקיבלה את ההסמכה החשובה הזו, וזה עוד סימן למחויבות ללקוחות שלנו. אבטחה ופרטיות הן אבני היסוד של כל מה שאנו עושים, ואנו מחדשים ללא הרף פתרונות מאובטחים עבור כל המשתמשים בפלטפורמה שלנו.”

נכון לעכשיו, ה-BSI קיבל אישור זום בגרסה 5.6.6 עבור Windows, macOS, iOS ו-Android. בעוד שגרסה 5.6.6 הייתה גרסת הלקוח של זום הזמינה בזמן ההסמכה, אנו תמיד ממליצים ללקוחות להשתמש בגרסה החדשה ביותר של התוכנה כדי להביא לידי ביטוי את עדכוני האבטחה והתכונות העדכניים ביותר של זום.

“ה-Common Criteria היא אמת מידה עולמית באבטחת סייבר”, אמר סנדרו אמנדולה, ראש מחלקת תקינה/הסמכה/טלקומוניקציה לאבטחת רשתות, BSI. “תוכנת הלקוח של זום מספקת סטנדרט אבטחה גבוה לכל אורך המוצר, והשלים בהצלחה את אחד מהליכי ההערכה התובעניים ביותר שחברה יכולה לבצע”.

לקבלת מידע נוסף על אישור הקריטריונים הנפוצים של זום, בקר באתר האינטרנט של BSIובמרכז יחסי האמון של זום.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן