חדשותסטארטאפ ניישן

הזדמנות תחרותית עבור עסקים גלובליים עם טכנולוגיה מעודכנת וחדשה ב-Zoho One

עם 5 אפליקציות חדשות, 3 שירותים חדשים, ו-7 שיפורים משמעותיים בפלטפורמה, Zoho One עוזרת לעסקים לאחד מערכות, נתונים וצוותים. מאז השקתה ב-2017, למעלה מ-400,000 ארגונים בחור ב-Zoho One כמערכת ההפעלה שלהם. במהלך חודשי המשברים הגלובליים והכלכליים, Zoho One זכתה לצמיחה של 60% במונחים של  שנה לשנה במספר הלקוחות, ובמקביל מספר האפליקציות הממוצע בו משתמש כל עסק גדל ל-21

Zoho Corporation חברה טכנולוגית עולמית מובילה הכריזה היום אפליקציות ושירותים חדשים ב-Zoho One, מערכת ההפעלה לעסקים. ההשקה החדשה מעצימה עסקים לפתור אתגרי נתונים שאינם משותפים ולצמצם פערים בתקשורת שבין מצבורי נתונים, כך שהארגונים יוכלו להיות פרודוקטיביים יותר, להסתגל מהר יותר לתנאים העסקיים המשתנים, ולמקם את עצמם לקראת צמיחה.

“הניסיון שהעובדים, הלקוחות, השותפים והספקים מקבלים כשהם מתמודדים עם עסקים הוא בדרך כלל השתקפות של האופן שבו העסק ומערכותיו בנויות באופן פנימי. כיום, מרבית המערכות מנותקות זו מזו כתוצאה מפתרונות המאורגנים במצבורים המוצעים בידי ספקי התוכנה”, אמר ראג’ו וגסנה, אוונגליסט ראשי, זוהו. “איחוד עסק דורש איחוד של המערכות הבסיסיות, שיכולות לאחר מכן לספק חוויה אחידה באמת, פנימית וחיצונית, יחד עם תובנות אחידות. Zoho One נוצר עם החזון הזה והוא ממשיך להרחיב את הערך הבלתי מנוצח שלו עם תוספות ושיפורים חדשים משנה לשנה”.

המטרה של Zoho One היא לפתור אתגרים תפעוליים, תחזוקתיים ואת אלה שנובעים מהמרה דיגיטלית בהם עסקים נתקלים. קטגוריית השיפורים כוללת:

תובנות אחודות בזמן אמת לקבלת החלטות עסקיות קריטיות

עסקים כיום נהנים מאנליטיקה חזקה יותר בכל רחבי הארגון, והיא מקשרת את הנקודות בין נתונים שאבדו בעבר במעבר בין מחלקות, צוותים וחשבונות. באמצעות העוצמה של Zia, סייענית הבינה המלאכותית של זוהו, ועם  BI and Analytics Platform של זוהו, Zoho One מאפשר למשתמשים לבצע חיזוי ולספק תובנות מרחבי הארגון המאפשרים קבלת החלטות בטוחה. החידושים כוללים:

  • בינה עסקית משובצת מבוססת שיחה: Zoho One מציע כעת אנליטיקה משובצת מבוססת שיחה המאפשרת למקבלי החלטות לחקור את הנתונים שלהם לעומק וללקט וללמוד תובנות מכל המחלקות באמצעות פקודות בשפה טבעית, על ידי שימוש ב-Zia Insights. עם יותר מ-1,500 דוחות אנליטיים מובנים מראש ועם לוחות מחוונים, ניתן לקבל החלטות עסקיות קריטיות בדייקנות ובמהירות רבה יותר.
  • הכנת נתונים: כלי הכנת וניהול נתונים עצמי זה זמין כעת ב-Zoho One. בין אם המשתמשים מכינים נתונים מאפליקציות צד שלישי או ממקורות אחרים, DataPrep, שמבוסס על לימוד מכונה, יכול לעזור למשתמשים עסקיים לשלב, לדגם, לנקות, להמיר, להעשיר ולקטלג נתונים, כמו גם להשתלב עם Analytics או פתרון צד שלישי כדי לקבל תובנות חדשות.
  • גרף עבודה: שירות הקצה האחורי החדש של זוהו, הראשון מסוגו בתעשיית התוכנות העסקיות, ממפה אינטראקציות בין אנשים, משאבים, מערכות ותהליכים על ידי לימוד אותות ועוצמתם לכל רוחב העבודה לבניית גרף נרחב עבור כל אדם מסוים בתוך הארגון. התוצאה של גרף העבודה תוצג בפריון היומיומי של משתמשים באפליקציות שונות.
  • חיפוש ארגוני: החיפוש המוביל לפעולה של זוהו המבצע לכל אורך הארגון. הוא מופעל בידי Zia, ויכול כעת להבין בקשות בשפה טבעית. חיפוש מבוסס שפה טבעית יוביל לגילוי נתונים מדויק יותר בצוותים וגם בתפקודים.

קביעת גודל וניהול תפעולי בצורה יעילה יותר באקלים בלתי צפוי

משברי בריאות וכלכלה גלובליים האיצו את הצורך בפתרונות דיגיטליים התומכים במקומות עבודה ומודלים עסקיים מגוונים. התפעול היה למורכב יותר, וכעת נתוני העובדים והאבטחה הם בראש סדר העדיפות. התוספת של Mobile Application Management ו-Zoho Commerce נועדה לסייע לעסקים לנהל טוב יותר את הפעולות שלהם:

  • ניהול יישומים ניידים (MAM): מכיוון שהעבודה מרחוק כבר הפכה לתמידית, Zoho One כולל כעת יכולות ניהול אפליקציות לנייד ברמה ארגונית. מנהלני מערכת יכולים להוסיף ולנהל בקלות את כל מכשירי המשתמשים שלהם כדי לקבל תובנות וכדי לשלוט טוב יותר באספקה, הרשאות ומדיניות יישומים מוגדרת, כשאפשר לבצע נעילת מכשירים וניקוי מלא מרחוק ועוד, תוך כדי תמיכה בניידות והגמישות של העובדים.
  • Zoho Commerce: עסקים צריכים לבצע דיגיטציה מהר מתמיד. התוספת של Zoho Commerce מאפשרת לקמעונאים לבנות חנויות מקוונות בקלות בעזרת הכלים הדרושים לבניית אתר אינטרנט, לקבלת הזמנות, למעקב אחר מלאי, לעיבוד תשלומים, לניהול משלוחים, לשיווק המותג ולניתוח נתונים. Zoho Commerce משתלב גם עם ספקי תשלום מצד שלישי.

בניית חוויות עובדים חזקות מכל מקום

כדי לעזור בצמצום המרחק בין העובדים, המעסיקים והצוותים, שהתרחב בעבודה מרחוק, Zoho One מספק פתרונות המקדמים שיתוף פעולה וחוויית עובדים חזקים יותר כדי לתמוך בכל צורת עבודה:

  • Zoho Learn: לארגונים יש כעת כלי ניהול למידה המאפשר תוכניות הדרכה והערכות אינטראקטיביות עם בונה הקורסים של זוהו. ריכוז מידע מקוון של חברות, תוכניות הדרכה ועוד, מספק לעסקים דרך טובה יותר לטיפוח הצמיחה של העובדים.
  • Zoho Lens: כדי להקל על תקשורת ושיתוף פעולה טובים יותר בסביבת עבודה מרוחקת, Zoho Lens מספק סיוע והכוונה מרחוק לעובדים באמצעות מציאות רבודה (AR) באמצעות ביאור AR בזמן אמת, VoIP, שיחות טקסטואליות ועוד.
  • TeamInbox: צוותים משתמשים בתיבת הדואר הנכנסת המשותפת הזו כדי לבטל שכפול משימות ולייעל שיחות דואר אלקטרוני במיקום מרכזי אחד.
  • Org Dictionary: עוד שירות ראשון מסוגו בתעשייה. שירות חדש זה הפועל בכל רחבי ארגון מציע מילון מרכזי לכל הארגון. הוא משלב באופן אוטומטי את שם העובד של הארגון ומקורות אחרים המציעים הערכה מרכזית ועקבית בין האפליקציות והמשתמשים השונים של Zoho.

חוויה אחודה ואישית עם הקשר

חוויית המשתמש המשופרת של Zoho One מאפשרת התאמה אישית קלה של סביבות העבודה:

  • קונסולה מאוחדת, לוחות מחוונים וממשק משתמש חכם: עובדים יכולים כעת לראות את האפליקציות, השירותים ולוח המחוונים שלהם בתצוגה אחת ריכוזית לרוחב לוחות שנה, לוחות מחוונים, ניווט ועוד.
  • לוח מחוונים ניתן להתאמה אישית עם ווידג’טים שנבנו מראש: ווידג’טים האוספים נתונים מרחבי הארגון יכולים להציגם באופן צבור בלוח מחוונים בהתאמה אישית. זה מספק למשתמשים נראות ברחבי הארגון בתצוגה יחידה עם היכולת לצמצם קליק אחד משם.

“תגובתיות אינה מספקת במסחר המקוון והקמעונאי. ההחלטות שאנו מקבלים היום ישפיעו על העסק שלנו בעוד 18 חודשים מהיום. היינו צריכים פתרון אחוד מבוסס נתונים המספק נראות בזמן אמת ללקוחות, המפיצים והספקים שלנו, תוך הספקת תובנות עבור כל היבט של העסק שלנו “, אמר בריאן דוגאן, מנהל פעולות מכירה, Counter Culture Coffee. “האופי האינטואיטיבי המחובר להקשר של Zoho One מאפשר לנו לא רק להיות פרואקטיביים באסטרטגיית הצמיחה שלנו, אלא גם להבין טוב יותר את הלקוחות שלנו. הנתונים המקיפים מהקצה האחורי והקדמי, לצד אפליקציות צד שלישי קיימות, סייעו לנו ללמוד להכיר את לקוחותינו ואת ציפיותיהם, ולהכפיל את שיעור שביעות הרצון בכל רבעון. אנו מצפים להמשך הצמיחה של Counter Culture Coffee  עם Zoho One כדי להרחיב את הפעילות הבינלאומית”.

אקו סיסטם עמוק המתרחב ומשתלב

מתוך הכרה בכך שעסקים מעריכים גמישות בבחירת אפליקציות המשרתות את הצרכים המסוימים שלהם, פלטפורמת Zoho One כבר משתלבת עם יותר מ-1,000 פתרונות צד שלישי ב-Zoho Marketplace ומרחיבה כעת את האינטגרציה עם יותר מ-100 ספקי טלפוניה כדי לאפשר תקשורת חלקה בין בעלי עניין. Zoho One כולל גם פלטפורמה מקיפה למפתחים ולמשתמשים עסקיים ליצירה, הרחבה ושילוב. הפלטפורמה כוללת את Canvas, כלי שהשוק לאחרונה לפיתוח ללא קוד, את Zoho Creator, כלי קוד ברמה נמוכה, ואת פלטפורמת הקוד המקצועי, Catalyst.

תמחור Zoho

התמחור מתחיל ב-37 דולר ארה”ב (USD) לעובד. לקבלת מידע ותמחור מקיף, כנסו לקישור הבא: https://www.zoho.com/one/pricing/

Zoho מתחייבת לפרטיות

Zohoמכבדת את פרטיות המשתמשים ואין לה מודל של הכנסות מפרסומות באף חלק מהעסק שלה, כולל המוצרים החינמיים שלה. יותר מ-70 מיליון משתמשים ברחבי העולם, על פני מאות אלפי חברות, מסתמכים על Zoho מדי יום כדי לנהל את העסקים שלהם, כולל Zoho עצמה. לקבלת מידע נוסף, בקרו  https://www.zoho.com/privacy.html 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן