חדשותחוץ

ווטס טכנולוגיות מים ממנה את מוניקה בארי למנהלת משאבי אנוש ראשית

Watts Water Technologies, Inc – ווטס טכנולוגיות מים בע”מ (NYSE: WTS) הודיעה על מינויה של מוניקה בארי למנהלת משאבי אנוש ראשית.

גב’ בארי מגיעה לווטס מתאגיד קולפקס, שם כיהנה כסגנית נשיא, ניהול כישרונות, פיתוח ארגוני ושותפה עסקית בתחום משאבי אנוש בין פברואר 2020 לספטמבר 2021. לפני שהצטרפה לקולפקס, גב’ בארי כיהנה כסגנית נשיא, כישרונות גלובליים, למידה ופיתוח והכלה מיולי 2015 עד ינואר 2020 וכסגנית נשיא, משאבי אנוש, מגזר הבריאות מאוגוסט 2012 עד אוקטובר 2015 עבור Johnson Matthey, PLC. גב’ בארי מילאה גם תפקידי ניהול משאבי אנוש בחברת מרק קמפבל ובתאגיד FMC. גב’ בארי בעלת תואר ראשון במדעים מאוניברסיטת מערב וירג’יניה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת לויולה במרילנד.

גברת בארי תחליף את קנת ר. לפאז’ כמובילת תפקיד משאבי האנוש העולמי של החברה. מר לפאז’ ימשיך בתפקידו הנוכחי כיועץ המשפטי ובתפקידו החדש כמנהל הקיימות הראשי של החברה.

“אני מאמין שהכישרון והניסיון של מוניקה הופכים אותה למתאימים מאוד לעזור להוביל את היוזמות האסטרטגיות המתמשכות שלנו ברחבי העולם”, אמר רוברט ג’יי פגאנו ג’וניור, מנכ”ל החברה. “מוניקה מביאה לנו רוחב עצום ועומק של ניסיון בשינוי מנהיגות, אסטרטגיית פיתוח כישרונות גלובלית, יעילות ארגונית וגיוון, הון והכלה (DEI). אני נרגש שמוניקה מצטרפת לצוות המנהיגות הגלובלי שלנו ואנחנו מצפים לעבוד איתה כדי לבצע את אסטרטגיית משאבי האנוש שלנו ולהמשיך לבנות תרבות בעלת ביצועים גבוהים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן