חדשותחוץ

ה-St James’s House בחרה בטראקנט ובחנן פרידמן כאחד המנהיגים החדשנים

קרן ההיסטוריה של הפרלמנט הבריטי, ה-St James’s House בחרה בטראקנט ובחנן פרידמן, מנכ”ל ומייסד טראקנט אנטרפרייז, כאחד המנהיגים החדשנים המעצבים את תקופתם בתחום הקיימות וענף הלוגיסטיקה, באמצעות חברת הטכנולוגיה שהקים – טראקנט

הבחירה בטראקנט ובפרידמן, משקפת לדברי אנשי הקרן נרטיב רחב החוגג מנהיגים בעבר ובהווה, כולל המלך עתידי של בריטניה, הנסיך צ’ארלס, שהינו תומך נלהב ומקדם פעיל של תחום הקיימות.

ה-SJH הינו ארגון נבחרים השזור בהיסטוריה בת 300 השנים של הפרלמנט הבריטי, והוא יציין את הבחירה בפרידמן ואחרים בהוצאה לאור של ספר מהודר וכנס חגיגי שיציין את ההיסטוריה של הפרלמנט הבריטי, שיערך בספטמבר על מדרגות הווסטמיניסטר אבי בלונדון.

לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: ״זהו כבוד גדול עבורי ועבור טראקנט, להיבחר לאחת החברות המובילות בתחום הקיימות, ולחברה היחידה מתחום הלוגיסטיקה שנבחרה להשתתף בכנס מכובד זה.  טראקנט חוגגת בכל יום את העתיד, ופועלת בנחישות על מנת לייצר לנו ולילדינו עתיד ירוק ויעיל יותר לשיפור הרווחיות של החברות ולהתייעלות אנרגטית בפעולות היומיומית של עולם התובלה. 

כאשר העולם יתאושש מנגיף הקורונה, יהיה זה חיוני שנתגייס כולנו על מנת לחזור לשגרה ירוקה, מקיימת ועמידה יותר. 

זוהי הזדמנות פז בשבילנו ובשביל ארגונים נוספים מתעשיות שונות – לקחת חלק בשינוי ולעצב מחדש את המציאות של כולנו על מנת להבטיח עתיד אקלימי ירוק יותר ולעזור במניעת הקריסה האקולוגית.

התאוששות ירוקה בעזרת טכנולוגיה חכמה תתרום לכלכלה העולמית ולקידום הצורך בביצוע שינויים גדולים שיועילו לעתיד כולנו. 

חזון זה מקבל בימים אלו רוח גבית לאור השינוי במדיניות הקיימות של ממשלות רבות בעולם ובראשן שלטון ביידן בארה”ב, המכוון לאפס פליטות בשנים הקרובות.

טראקנט, המפתחת פלטפורמה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות וצמצום הנסועה הריקה, מודיעה היום כי תשתתף באירוע חגיגי שמפיק ארגון ה- St James’s House הבריטי בתאריך ה-24.9.2021 בבית הפרלמנט Westminster Abbey. 

הארגון פועל שנים רבות ולו היסטוריה רבת שנים והוא שותף לפרויקט אלבום ההנצחה הרשמי של ההיסטוריה העשירה, בת 300 השנים של הפרלמנט הבריטי, ״300 Years of Leadership and Innovation commemorative album.”

טראקנט, נבחרה על ידי הארגון ליטול חלק בהוצאה לאור והאירוע בשל היותה אחת החברות המובילות בתחום הקיימות לצד חברות רבות בעלות מוניטין רב. הבחירה בה נובעת  על בסיס הצלחתה  עד כה של הפלטפורמה הייחודית שפיתחה, לצד החזון בר הקיימא שהיא מובילה להפחתת פליטות גזי חממה והקטנת תאונות הדרכים.

טראקנט הינה החברה היחידה מתחום הלוגיסטיקה שנבחרה להשתתף באירוע.

מנכ״ל החברה, מר חנן פרידמן, נמצא על ידי מארגני הכנס כאחד המנהיגים החדשנים המובילים בתחום הקיימות בענף הלוגיסטיקה באירופה ולמומחה בתחומי הקיימות והלוגיסטיקה. 

לצד האירוע יופק ספר מהודר שיקיף מגוון תחומים בשני כרכים שטראקנט תהיה חלק ממנו, הספר 300 שנים של מנהיגות וחדשנות הוא ספר שחיבר צוות אקדמאים מכובדים וסופרים עטורי פרסים.

הפרסום הופק בשותפות על ידי ה- St James’s House והינו אחד מפרויקטי המחקר המכובדים ביותר בהיסטוריה הבריטית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן