בריאותחדשות

השקה מסחרית לשעון הרפואי הראשון מסוגו

השקה מסחרית לשעון הרפואי הראשון מסוגו לניטור רציף מרחוק וארוך טווח של מדדים חיוניים וזיהוי הפרעות קצב לב של חברת קארדיאקסנס. משלוח שעונים מסחריים נשלח להודו

קארדיאקסנס, חברה טכנולוגית בתחום הרפואה הדיגיטלית אשר פיתחה שעון לניטור רציף וארוך טווח מרחוק של מדדים חיוניים, זיהוי הפרעות קצב-לב והדרדרות במצבם הרפואי של חולים במחלות כרוניות ברמת דיוק של מכשור רפואי נייח בבתי חולים, דיווחה כי משלוח ראשון של מאות שעונים לשימוש מסחרי נשלח להודו. לחברה צבר הזמנות בהיקף של למעלה מ-150 מיליון דולר ומאשרת כי משלוחים מסחריים נוספים צפויים כבר בשבועות הקרובים ליותר מעשרים מדינות נוספות.

ההפצה בהודו תתבצע על ידי המפיץ המקומי לו מערך של מאות אנשי מכירות, שירות ויועצים רפואיים וכן מרכז שירות והדרכה לרוכשי השעונים ובתי החולים. הודו הנה המדינה בעלה האוכלוסייה השנייה בגודלה בעולם עם אוכלוסייה מבוזרת על פני שטחים נרחבים. יכולות הניטור הרפואי באמצעות השעון של חברת קארדיאקסנס תאפשר אספקת שירותי רפואה מתקדמים בכל המדינה ללא תלות במקום או מרחק.

“אנו נרגשים להתחיל את שלב ההפצה ברמה העולמית של השעון הרפואי החכם והמהפכני שלנו,” אמר אלדד שמש, מייסד-שותף ומנכ”ל קארדיאקסנס. “אנו מאמינים כי שילוב השעונים לניטור רציף וארוך טווח של מדדים רפואיים יסייע בשיפור איכות החיים של החולים בזכות זיהוי מוקדם של הפרעות קצב והדרדרות מצב רפואי ועל ידי כך להביא להוזלת עלות הטיפול הרפואי והודו היא רק הסנונית הראשונה להנות מהשעונים של קארדיאקסנס”. 

“אנו שמחים לקחת חלק עם חברת קארדיאקסנס במסע המרגש הזה להשקת השעון הרפואי שישפר את אופן אספקת שרותי הרפואה ויעזור הן למטופלים והן לרופאים ובתי החולים במדינה לספק שירותי בריאות טובים יותר ובכך להקל על המטופלים ולשפר את איכות חייהם”  אומר פנקאג’ בלוואני מנכ”ל חברת אקספלור לייפסטייל סולושינס  משווקת השעון בהודו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן