חדשות

הסטארטאפ With גייס 10 מיליון דולר כדי לסייע לערים ורשויות לספק לתושביהן חוויות מותאמות אישית

הפלטפורמה משרתת למעלה מ-100 ערים ורשויות בעולם ומאפשרת לתכנן, לאחד ולסנכרן את כלל הפעילויות עבור תושביהן בהתאמה אישית

חברת הסטארטאפ With, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה לניהול קשרי הרשויות מקומיות עם התושבים, השלימה גיוס סיד בסך 10 מיליון דולר. בהובלה משותפת של הקרנות Tal Ventures, Iron Nation, יוניקורן טכנולוגיות, ובהשתתפות משקיעים פרטיים בהם בועז אמיתי, אריאל מייסלוס, יובל ברגיל, זאק בוקמן, מייסד ומנכ”ל OpenGov ואייל פדר-לוי, מייסד משותף ומנכ”ל Zencity.  

הפלטפורמה של With משרתת כיום למעלה מ-100 ערים בארה”ב, קנדה וישראל ומאפשרת לרשויות מקומיות לאחד ולסנכרן את כל הפעילויות, האירועים והתוכניות שנעשים עבור התושבים. באמצעות מערכת PRM – People Relationship Manangement מתקדמת, הרשויות יכולות לתכנן פעילויות חדשות בהתבסס על ניתוח מעמיק של הצרכים והרצונות של הקהילה. תוך התאמה אישית מבוססת AI על פי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, מועדים, מצב משפחתי ועוד. הפלטפורמה מסייעת לרשויות לסנכרן את כלל הפעילויות ולספק חוויה אישית ומעמיקה לתושבים. תוך חיזוק תחושת הלכידות החברתית, התמיכה ההדדית והכלכלה המקומית.

ערים ורשויות מקומיות מודעות לחשיבות הטיפוח של קהילות חזקות, משגשגות ופעילות, שכן אלו חיוניים לרווחת התושבים, להפחתת תחושת הבדידות ולהתגברות יעילה על משברים. עם זאת, רבות מהרשויות מתקשות לנתח בצורה עקבית את ההעדפות והאינטרסים של הקבוצות המגוונות בקהילה שלהן. כתוצאה מכך, תושבים רבים נותרים מתוסכלים ומנותקים מהיכולת לגלות חוויות, אירועים ופעילויות רלוונטיות. הפלטפורמה של With חוסכת לתושבים את הצורך לחפש מידע באינספור אתרים ודפי רשתות חברתיות, ומספקת להם את כל המידע הדרוש במקום אחד.

With פועלת בהצלחה בלמעלה מ-100 ערים ורשויות בהן עיריית תל אביב-יפו, ירושלים, המועצה האזורית שער הנגב, סקוטסדייל באריזונה ועוד. לאחר 7 באוקטובר, הפלטפורמה סייעה לרשויות בישראל, ובמיוחד לתושבים בעוטף עזה, להתמודד עם האתגר העצום של תמיכה בקהילה בשעותיה הקשות. הפלטפורמה סייעה בניהול ותיאום חלוקת תוי קניות לתושבים בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל, ריכוז פעולות התנדבות, מציאת פתרונות דיור ובתים מארחים לתושבים, פעילויות הפוגה למשפחות, הפעלת מרכזי חוסן ויוזמות רבות נוספות. הטכנולוגיה של With הביאה לצמיחה מרשימה בפעילות הקהילתית בערים שבהן הוטמעה המערכת. בתוך פחות משנתיים נרשמה עלייה ממוצעת של 315% בהשתתפות באירועים, 284% ביצירת אירועים, ו-274% ברישום לאירועים.

“בחברת With, המשימה שלנו היא להעצים מנהיגים בערים וברשויות מקומיות ברחבי העולם לבנות קהילות חזקות ומשגשגות שמטפחות קשרים עמוקים ומשמעותיים בין התושבים,” אומר עדי פרי, מנכ”ל ומייסד שותף של With. “הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שלנו מעניקים לרשויות ולמנהיגים המקומיים את היכולת לתקשר עם תושביהן בדרכים מותאמות אישית ובעלות השפעה, במטרה להפוך כל עיר ורשות למוקד תוסס ודינמי שבו התושבים מרגישים מחוברים ומעורבים.”

רון אוסטרוף, מייסד ושותף מנהל ב-Tal Ventures: “ערים מוציאות סכומי עתק על הכנת תוכניות לתושביהן, אולם הן מתקשות להנגיש ולהציג אותן באופן אפקטיבי. מנהיגי ערים ורשויות בארץ ובעולם עימם שוחחנו הדגישו שהחזר ההשקעה בפלטפורמה של With היה מידי וכך גם התועלת לתושבים הייתה ברורה. זה היה עבורנו שיקול מרכזי בהחלטה שלנו להשקיע בחברה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן