המוצר משווק במכירה מוקדמת דרך קיקסטארטר. תוך 11 דקות מרגע עליית הקמפיין לאוויר הוא השלים את יעד הגיוס ונכון לרגע זה יותר מ-4,000 לקוחות רכשו מכשירי Nimble וקפסולות ביותר מ- 1.3 מיליון דולר
הסטארטאפ Nimble מפתח רובוט ביתי למריחת לק אוטומטית, המבוסס על טכנולוגיות של עיבוד תמונה תלת ממדית המאפשרות לסרוק את יד המשתמשת המונחת במכונה ולזהות את מיקום ומבנה הציפורניים הייחודי לכל אחת. לאחר שלב הסריקה סדרת אלגוריתמים מפעילה זרוע רובוטית זעירה שצובעת את הציפורניים באופן אוטונומי בארבע שכבות: בסיס, שתי שכבות צבע ושכבת טופ עליונה, במקביל להזרמת אוויר חם המייבש את השכבות לחלוטין.
כל שעל המשתמשת לעשות הוא לבחור צבע, להכניס את קפסולות הלק לתא הייעודי במכונה, להכניס את כף היד וללחוץ על כפתור ההפעלה. המכשיר מתאים לכל כף יד ופועל באוטונומיה מלאה, ניתן לחלוק את השימוש בו עם חברים או משפחה. גם לאחר הרכישה המכשיר ממשיך לקבל עדכוני תוכנה בבתי הלקוחות.
המוצר של Nimble משווק במכירה מוקדמת דרך קיקסטארטר. תוך 11 דקות מרגע עליית הקמפיין לאוויר הוא השלים את יעד הגיוס ונכון לרגע זה יותר מ-4,000 לקוחות רכשו מכשירי Nimble וקפסולות ביותר מ- 1.3 מיליון דולר.
בשונה ממרבית הקמפיינים בקיקסטארטר שזקוקים לכסף הראשוני לדחיפת החברה, Nimble גייסו סבב Seed ממשקיעי הון סיכון ואנג’לים, הפניה לפלטפורמת מימון המונים הייתה כדי לחשוף את המוצר, להרגיש את השיח בקהילה, לקבל פידבקים ובעיקר לבסס את המודל העיסקי.
החברה גייסה 10 מיליון דולר בהובלת קרן Entree Capital וקרן LionBird האמריקאית. אליהם הצטרפו הקרנות Aristagora VC, IBI Tech Fund ומשקיעים פרטיים ביניהם יגאל יעקובי מייסד Allot, זיו אלול מייסד InnerActive שנמכרה ל-Fyber וניר ארז מייסד Moovit שנמכרה ל Intel בקרוב למיליארד דולר.
המיזם הוקם בסוף 2016 על ידי עומרי מורן מנכ”ל החברה, רון מילר סמנכ”ל טכנולוגיה ואביחי מור-יוסף סמנכ”ל מו”פ. מורן ומילר הקימו ומכרו יחד סטארטאפ בשם KitLocate שנרכש על ידי תאגיד Yandex, מהלך שהוביל להקמת יאנדקס ישראל עם מינוי מורן כמנכ”ל ומילר לסמנכ”ל מו”פ. מור-יוסף ניהל בעברו מחלקת מו”פ בחברת אינדיגו השייכת לתאגיד HP בישראל במשך מעל עשור, שם פיתח מוצרים בתחומים שונים בזירת הדפוס הדיגיטלי.
“הרעיון של Nimble עלה בעקבות המתנה ארוכה מאוד לדייט עם מי שלימים הפכה לאישתי”, אומר עומרי מורן מנכ”ל החברה. “ששאלתי למה היא התעכבה כל כך הרבה זמן, היא הסבירה שהסיבה היא המניקור שלה. אפילו האיחור לא הספיק כדי לפנות זמן להשלים את המניקור והיא נאלצה לוותר עליו. השיחה בדייט התגלגלה לעיסוק בכל הבעיות והצרות סביב המניקור והבנתי עד כמה נחוץ פתרון טכנולוגי.”
החברה מעסיקה 12 עובדים במשרדיה בישראל וניו יורק. בחברה מגייסים עובדים נוספים כדי להגביר את תהליכי שיווק המוצר והפיתוח. המודל העסקי של החברה הוא מכירת מכשיר ה- Nimble ולאחר מכן גם להמשיך לספק ללקוחות קפסולות של לק. בדומה למכירת מכונות קפה שלאחר נרכשות גם הקפסולות. מדובר בשוק עצום שמגלגל בכל העולם כ-120 מיליארד דולר בלי שום חדשנות טכנולוגית.