חדשות

הסטארטאפ Enso נחשף עם גיוס של 6 מיליון דולר להנגשת שירותים מבוססי בינה מלאכותית לעסקים קטנים

חברת הסטארט-אפ Enso, המפתחת שירותים מבוססי בינה מלאכותית לעסקים קטנים, נחשפת עם גיוס סיד של 6 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן NFX, בהשתתפות הקרנות Fresh fund ו-Dark Mode Ventures, ומשקיעים פרטיים מובילים, בהם יוסי מטיאס, ראש AI Google Research, שמיל לוי, לשעבר שותף בקרן סקויה ישראל, דן עדיקא, מייסד חברת WalkMe ובכירים בחברות מובילות בהן Slack ,IronSource, OpenAI ועוד.

אנזו משיקה קטגוריה חדשה בעולם התוכנה בשם Service-as-a-Software (ההפך מ-SaaS המוכר כיום). טכנולוגיה המאפשרת לבוטים אוטומטיים להתנהל כנותני שירותים על גבי כלים פופולריים בשוק ולאפשר גישה לשירותים במחירים אפסיים לעסקים קטנים. הפלטפורמה שמושקת היום כוללת כ-1,000 בוטים המאומנים על שיטות העבודה הטובות ביותר במעל 70 תעשיות.

הפלטפורמה של אנזו מבוססת על רעיון טכנולוגי חדשני בשם Guided AI Agents, שנועד להתגבר על חוסר האמינות והיציבות של טכנולוגיות ה-AI Agents (סוכני בינה מלאכותית) הקיימות בשוק כיום בעזרת שילוב של אוטומציות ו-AI.

ההחלטות האוטונומיות של טכנולוגית ה-AI Agents היום מובילה לתוצאות שגויות, ובכך מגבילה את היכולת לספק שירותים עקביים ואיכותיים בקנה מידה רחב. הבוטים של אנזו מספקים תוצאות עקביות וצפויות על ידי שימוש בתהליכי עבודה מוכרים ומותאמים ספציפית לכל תעשייה. Enso מתכוונת לאפשר למפתחים בעתיד לקבל גישה למנוע בנית ה-“Guided AI Agents” ותאפשר למפתחים לבנות ולשווק באמצעותה שירותים אוטומטיים לעסקים קטנים ובינוניים.

עסקים קטנים מהווים כמחצית מהכלכלה העולמית ומתמודדים עם אתגרים יומיומיים רבים. מחקר שנערך לאחרונה על ידי מיקרוסופט העלה ש-59% מבעלי העסקים הקטנים רוצים לייצר רעיונות חדשים לצמיחה, אולם ניסיון לממש אותם יבוא על חשבון הניהול השוטף כמו תקשורת עם לקוחות, ניהול החשבונות ומשימות מנהלתיות אחרות. בינה מלאכותית מציעה פתרון על ידי אוטומציה של משימות אלו, אך היא כרוכה בעלויות גבוהות עבור העסקים הקטנים, ולכן הם נשארים מאחור מבחינת היכולת לאמץ חידושים טכנולוגיים. Enso מגשרת על הפער הזה על ידי אספקת שירות לעסקים קטנים ובינוניים באיכות פרימיום בשבריר מהעלות הקודמת.

“אנחנו נותנים כוחות-על שעסקים קטנים לא חלמו עליהם עד עכשיו, בעלות אפסית. מה שיאפשר לעסקים קטנים להתחרות גם מול ארגונים גדולים ביותר”, אמר מיקי חסלבסקי, מייסד ומנכ”ל Enso. “החברה הצליחה בזמן קצר יחסית, לחדש בשלושה מישורים שונים, גם להוביל קטגוריה חדשה בתחום התוכנה, גם בפיתוח טכנולוגי חדשני בתחום ה-AI Agents וגם ליצור אלטרנטיבה למאות מיליוני עסקים קטנים לצרכים הכי חשובים שלהם”.

“תעשיית השירותים היא אחת התעשיות הגדולות בעולם ואנזו משנה אותה לחלוטין על ידי הורדת המחירים והנגשה לעסקים קטנים ובינוניים” אמר גיגי לוי-וייס, שותף מייסד ב-NFX Ventures. “בדיוק כמו שהחברות הגדולות ממנפות בהצלחה את היכולות המתקדמות ביותר של הבינה המלאכותית גם עסקים קטנים יותר יוכלו.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן