בריאותחדשות

הנחיות ללמידה במכללות הטכנולוגיות – אוגוסט 2021

הגבלות במסגרת צו בריאות העם לאור ההתפרצות המחודשת והעלייה בתחלואה

בהמשך להתמודדות עם נגיף הקורונה, ולאור ההתפרצות המחודשת והעלייה בתחלואה, אנו מפרסמים את ההנחיות הבאות לגבי המשך הפעילות.

  1. המוסדות אשר בפיקוח מה”ט יכללו מעתה בהגדרה חדשה של “מוסד להשכלה או הכשרה מקצועית לבגירים”.
     
  2. סעיף 9א קובע כי בעל “מוסד להשכלה או הכשרה מקצועית לבגירים” יפעיל את המוסד לרבות קיום בחינות, בכפוף להוראות הבאות:
    א. חובת עטיית מסכה.
    ב. מינוי ממונה קורונה.
    ג. הצבת שלט בדבר חובת אישור תו ירוק כתנאי כניסה למקום.
    ד. התרת כניסה למקום רק לבעלי אישור “תו ירוק” או אישור על תוצאה שלילית של בדיקת קורונה מהירה בלבד מה-24 שעות האחרונות. בדיקת קורונה PCR מ-72 השעות האחרונות, תתקבל ממנועי חיסון בלבד, שיוכלו להציג אותה או בדיקה מהירה לבחירתם. (סעיף זה לא יחול על הכשרה מעשית ועובדי מקום).
    ה. הפרדה מוחלטת בין אזורים במוסד שלא חלה עליהם חובת אישור תו ירוק.
    ו. בעל המוסד יוודא מרחק של 2 מטרים לפחות בין איש צוות לבין התלמידים.
    ז. בעל מוסד יאפשר לימודים מרחוק לתלמידים שאינם בעלי אישור תו ירוק.
     
  3. לעניין ההגבלות להכשרה מעשית, היא תתקיים תחת מגבלות ה”תו הסגול”, כלומר ללא התניית תעודת מתחסן/מחלים או בדיקה שלילית, בקבוצות קבועות של עד 50 משתתפים בשטח סגור ועד 100 משתתפים בשטח פתוח. בכפוף לשמירת מרחק של 2 מטרים לפחות.
     
  4. נקבע קנס של 5000 ₪ לבעל מוסד אשר התיר כניסה לאדם שלא הציג את האישורים הנ”ל.

קבצים להורדה

להורדת כל הקבצים הנחיות ללמידה במכללות הטכנולוגיות – הגבלות במסגרת צו בריאות העם – אוגוסט 2021 סוג הקובץ : pdf משקל : 361.7 Kb

תקנות סמכויות מיוחדות (הגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חינוך והוראות נוספות)(תיקון) התשפא-2021 סוג הקובץ : pdf משקל : 856.37 Kb

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן