המלבישה הרשמית של הנבחרת הפראלימפית יצאה לסבב גיוס

שי סניור

מטרת הגיוס: לספק חווית קנייה והלבשה מותאמת ל-1.4 מיליארד אנשים עם מוגבלויות ברחבי העולם

רגע לאחר נעילת המשחקים הפראלימפים, מודיעה חברת Palta, המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל, על יציאה לסבב גיוס בגובה 1 מיליון דולר. סבב הגיוס, אשר מלווה על ידי משרד יגאל ארנון ושות’, מתבצע בכדי להרחיב את הצוות בתחומי השיווק ולצאת לשוק הבינלאומי במטרה להביא את תחום ביגוד הספורט לאנשים עם מוגבלויות הזקוקים לו מסביב לעולם ובחברה כבר מדווחים כי נרשמת התעניינות מצד חברות הספורט הגדולות בעולם. מדובר בשוק של 1.4 מיליארד אנשים, אשר חיים עם מוגבלויות מסוגים שונים ומתמודדים עם שוק ביגוד שאינו מותאם לצרכיהם. היציאה של PALTA לסבב הגיוס מגיעה ישירות לאחר שסיפקה את הקולקציה הייחודית לנבחרת הפראלימפית הישראלית אשר חוותה את אחד המשחקים הפראלימפיים המוצלחים בתולדות המדינה, עם לא פחות מ-6 מדליות זהב.

קרדיט תמונה: הועד פראלימפי

החברה נבחרה להלביש את המשלחת הפראלימפית לטוקיו כבר לפני שנתיים, בעקבות קולות של ספורטאים פעילים וספורטאי עבר שדרשו שהביגוד שלהם יעוצב על ידי חברה שמבינה את הצרכים והרצונות שלהם ותייצר ביגוד מותאם.  ספורטאים ממדינות נוספות מייצגים את החברה ומובילים קהילות לוקאליות של PALTA ב-24 מדינות בעולם.

מנכ”ל החברה הוא שי סניור, בן ה-29. בשנת 2017 עבר שי ניתוח בעקבות פציעה מהשירות הצבאי שהשפיעה על המוטוריקה שלו ביד ימין ובעיקר על היכולת שלו להתלבש באופן עצמאי. באותה עת הוא נחשף לראשונה לעולם חדש: חייהם של אנשים עם מוגבלויות והבין עד כמה הביגוד הוא חלק בלתי נפרד מנוכחותם והשתתפותם של אנשים עם מוגבלויות בחברה. “אנחנו מאפשרים לחברות אופנה להגיע לקהל היעד של אנשים מוגבלויות, בדיוק כמו שהם מגיעים לכל לקוח אחר. כמובן כשמספקים לו את חווית הקנייה והלבשה הטובה ביותר״

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version