חדשותישראל

המחזור השלישי של “יזמיות בקמפוס” באוניברסיטת ת״א יוצא לדרך

התוכנית מעניקה לסטודנטיות כלים פרקטיים ודריסת רגל ראשונה בעולם היזמות, תוך התנסות בתנאי חממה 

המחזור ייפתח ב- 3 לנובמבר.

המחזור השלישי של התכנית “יזמיות בקמפוס”, המופקת על ידי מרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב, ייפתח ב-3 לנובמבר. התוכנית מיועדת לסטודנטיות לתארים מתקדמים (מאסטר ודוקטורט) עם זיקה לעולם היזמות ותעניק להן כלים פרקטיים ודריסת רגל ראשונה בעולם היזמות, תוך התנסות בתנאי חממה. 

במסגרת התכנית הסטודנטיות רוכשות כלים בסיסיים של עולם היזמות, באמצעות סדנאות ותרגילים בהנחיית מרצות ומרצים מובילים בתחום. הסטודנטיות מתבקשות להגות רעיון למיזם משלהן, ולאורך התכנית מתרגלות על מיזם זה את הידע שרכשו במהלכה. לכל צוות ממונה מנטורית, אשת עסקים בכירה , המלווה ומסייעת לקבוצה לאורך התכנית.

בין המרצות בתוכנית נמנות – חיות יוגב, מייסדת Gaia VSM, לשעבר סמנכ”לית שיווק בנוקיה ישראל, נילי גולדברג, מייסדת ובעלים Faastr, עולא בכר, מייסדת ומנכ”לית GrowOn, עו”ד אריאלה דרייפוס, עורכת דין המובילה בתחום ההייטק ובתחום המיזוגים והרכישות (ע”פ Legal500  ו- IFLR1000), לירן עזריאלנט, שותפה מייסדת Meron Capital.

בין המנטוריות בתוכנית נמנות – עדי זלוף, לשעבר מנהלת חדשנות בבנק לאומי, נועה זילברמן, מנהלת מוצר בכירה בצ’ק פוינט ומייסדת Odo, הילה פלד מנהלת קבוצת עיבוד גלובלית שפה טבעית (NLP) במרכז החדשנות בישראל של Citi Bank.

את התכנית מנהל עידו דיאמנט, מנהל תוכניות במרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב במשותף עם הילה אוביל ברנר, מקימת קהילת “יזמיות” ומנהלת התכנית הישראלית של האקסלרטור היוקרתי Techstars, והמתנדבות מטעם קהילת יזמיות: מורן שר הירש, ספיר ליפשיץ, שרון ביליבאו דמתי ומיכל וייס- נבון. אוביל ברנר היא יזמת סדרתית שהקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה. עידו הוא יזם חברתי שהקים שתי עמותות העוסקות בחינוך דרך ספורט ובתחום הנוער בסיכון ומלווה מיזמים ועסקים בתחום.

הילה אוביל ברנר מסרה: “התכנית המיוחדת שבנינו מביאה את טובי המומחיות והמנטוריות לעבוד עם סטודנטיות לתארים מתקדמים. אני מתרגשת ושמחה על ההזדמנות המדהימה להוביל את התכנית הזו, שנבראה למען הנשים היזמיות בישראל. במסגרת התוכנית יקבלו הסטודנטיות הזדמנות מדהימה להוביל רעיון שהוא בגדר חלום – למציאות. אני רואה בתוכנית צעד משמעותי נוסף בקידום היזמות הנשית בישראל.”

עידו דיאמנט מסר: “למרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב תפקיד חשוב בקידום אוכלוסיות הנמצאות בתת ייצוג בעולם היזמי בפרט ובעולם העסקי בכלל. מטרתנו ב”יזמיות בקמפוס” היא להגדיל באופן ניכר את אחוז הנשים באקו סיסטם היזמי שכרגע עומד על 7% בלבד. זאת ועוד, השוק צמא לעובדים בעלי תארים מתקדמים היכולים למנף את חברות ההזנק מעל ומעבר בשוק התחרותי הדורש רמת טכנולוגיה וידע הולכים וגוברים. הענקת כלי היזמות לסטודנטיות, תאפשר להן להתברג בתפקידי מפתח בתעשייה ובאקדמיה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן