חדשותישראל

החברה העירונית ראש העין חותמת על הסכם קיבוצי

החברה העירונית, ראש העין חתמה הבוקר ביחד עם הסתדרות העובדים ונציגות העובדים בחברה על הסכם קיבוצי. עומר רצון, יו”ר החברה העירונית: “מדובר בהבעת אמון הדדית של עובדי החברה בהנהלה וההיפך – מה שיבטיח את השירות האיכותי ביותר עבור תושבי ובעיקר ילדי ראש העין

אתמול (26.10) בבוקר התכנסו נציגי עובדי החברה העירונית ראש העין ונציגי ההסתדרות במשרדי החברה בראש העין כדי לחתום על הסכם קיבוצי ראשון שמסדיר לראשונה את תנאי העסקתם של כ 350  עובדי החברה. 

ההסכם מספק לראשונה בטחון תעסוקתי לעובדי החברה כך  שזכויותיהם – גם האישיות וגם בנושא השכר מעוגנות בהסכם. 

עוד ציין יו”ר החברה עומר רצון שהוביל את ההסכם יחד עם ההסתדרות ונציגי העובדים “מדובר בהבעת אמון הדדית של עובדי החברה בהנהלה וההיפך – מה שיבטיח את השירות האיכותי ביותר עבור תושבי ראש העין. יותר משנתיים שלמות עמלנו על ההסכם הזה המסדיר לראשונה את תנאי העסקתם של עובדי החברה העירונית והנה היום אנו חותמים עליו בנפש חפצה – והכל בסופו של דבר למען תושבי ראש העין. החברה העירונית עודדה את העובדים להתאגד ולהיכנס למשא ומתן בנושא תנאי העסקה בגלל שהיא מבינה את חשיבותם של העובדים הללו ומסירותם לכלל תושבי העיר. בעוד המדינה לא תומכת בעובדי הגיל הרך אנו עושים זאת בעיר שלנו “, אמר יו”ר החברה העירונית במעמד החתימה.

צילום: אילן פורת

נציג העובדים, נדב כהן, אמר באירוע: “תודה גדולה מכולם לעובדות ועובדי מקום בלב על האמון האמונה וסבלנות הברזל. מזל טוב לתושבי העיר ראש העין, שהם וילדיהם זכאים לחברה עירונית שעובדיה מאוגדים, מקבלים את זכויותיהם, ומוערכים על עבודת הקודש אותה הם עושים יום יום”.

נציגי ההסתדרות יו”ר ההסתדרות במרחב מר גיורא נחום ועו”ד רעות עידן מנהלת החטיבה הארצית  ציינו שזהו רגע היסטורי ותחילתה של שותפות אמיצה בין החברה העירונית והעובדים. “כל זה משפיע בצורה מהותית על עתיד העובד גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה אישית – ויאפשר בסופו של דבר לתת שירות טוב יותר לתושבי ראש העין.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן