הייאט מחזקת את מעמדה כמובילה בתחום היוקרה, סגנון החיים והפנאי ב-2023
Hyatt Hotels Corporation – תאגיד מלונות הייאט (NYSE: H) שיתף כי Hyatt ממוקמת להמשך תהליך הצמיחה המשנה שלה ב-2023 ומעבר עם שיא של כ-117,000 חדרים מוכנים לשימוש ברחבי העולם, נכון לסוף 2022. יש לציין שכמעט אחד מכל ארבעה נכסים מהמגוון מסווג כמלון סגנון חיים, וזה מייצג כ-10% מבסיס המלונות הקיים, ומחזק עוד יותר את מעמדה המוביל של Hyatt במגזרי היוקרה, סגנון החיים והפנאי. הצמיחה המשמעותית של נכסים בעלי ערך גבוה אלה בפורטפוליו של Hyatt מרחיבה את חוויות האורחים המשכנעות שיכולות להניע עוד יותר את הרחבת תוכנית מועדון החברים של World of Hyatt בפורטפוליו של Hyatt.
גורם מניע בולט לצמיחה זו הוא הרכישה של מותג מלונות סגנון ופלטפורמת הניהול של Dream Hotel Group, שצפויה לשלב את מותגי מלונות סגנון חיים המבוססים – כולל Dream Hotels, Unscripted Hotels ו-The Chatwal – אל תוך הפורטפוליו של Hyatt. נכסי Dream Hotel Group ידועים באירוח החווייתי שלהם, לרבות מסעדות ומקומות בילוי בנקודות בולטות המבוססים על שיתופי פעולה אסטרטגיים ולא שגרתיים של מותגים, בשילוב עם עיצובים ייחודיים שמאזנים בין חומר לתחושה. בעקבות הרכישה משפחת Hyatt מקדמת בברכה יותר מ-600 עמיתים חדשים, שמביאים עמם מומחיות עמוקה באירוח חווייתי לפורטפוליו הגלובלי של הצעות סגנון החיים של Hyatt, והם יסייעו להרחיב את טביעת הרגל של המותג של Hyattביעדים אסטרטגיים כולל נאשוויל, הוליווד, לאס וגאס, סאות’ ביץ’, סנט לוסיה, דוחא וניו יורק. זה גם יסמן את הכניסה של מותגי Hyatt לשווקים כמו הרי קטסקיל בניו יורק ובעמק גוואדלופ במקסיקו.
בנוסף, המותג Caption by Hyatt – המשלב את העיצוב והנוחות של מלון יוקרתי עם סגנון חיים ועם הגמישות של נכס המציע שירות מובחר – ממוקם לספק צמיחה משמעותית בעקבות הפתיחה המוצלחת של Caption על ידי Hyatt Beale Street Memphis ב-2022. המותג צפוי להגדיל את נוכחותו בטנסי עם Caption by Hyatt Chattanooga בשיתוף עם 3H Group (צפי ל-2024), ולהיכנס לקליפורניה עם Caption by Hyatt Roseville בשיתוף עם LRE & Companies ו-American Hospitality Services, Inc ו-Caption by Hyatt Sacramento בשיתוף פעולה עם Presidio Hotel Development LLC ו- 29th Street Capital (שתיהן צפי ל-2026). המותג Caption by Hyatt מתרחב במישור הבינלאומי עם הכרזות שכבר בוצעו על נכסים שצפויים להיפתח בסין וביפן ב-2023, בווייטנאם ב-2025 ובסידני בשנים הקרובות. המותג Caption by Hyatt, המבוסס על דאגה לצרכים של האנשים והמקום וביצירת קשרים ביניהם, מחויב להעסיק עובדים, אומנים וספקים מגוונים – ולחגוג את המגוון האנושי בקהילות בהן ממוקמים המלונות של Caption by Hyatt.
“באמצעות אסטרטגיית הצמיחה המכוונת לטווח ארוך שלנו ובשיתוף פעולה הדוק עם הבעלים, Hyatt מתגאה בחמש שנים של צמיחה אורגנית מובילה בתעשייה בהיבט של מספר החדרים נטו”, אמר ג’ים צ’ו, סגן נשיא בכיר, מנהל צמיחה ראשי, Hyatt. “בעלי מלונות רוצים לעבוד איתנו בגלל המומחיות שלנו, רקורד הביצועים והמיצוב המיטבי שלנו בתעשייה. אנו מציעים קנה מידה גלובלי, אבל אנחנו נעים בזריזות כדי ליצור קשרים אישיים, להסתמך על החוויות שלנו ולהוביל באמפתיה”.
מלונות יוקרה, לייף סטייל ופנאי חדשים בשווקים בולטים
הייאט צופה צמיחה אורגנית נוספת בהיצע היוקרה, הלייף סטייל והפנאי שלה, ומביאה עיצוב מתחשב, מזון ומשקאות חדשניים ושירות מותאם אישית ברחבי העולם.
המותג פארק הייאט מוגדר כך:
– לבסס מחדש את נוכחותה בדרום אפריקה עם פארק הייאט יוהנסבורג בסוף 2023 ולעשות את הכניסה שלה למרוקו עם פארק הייאט מרקש, המציע אלגנטיות נופש יוקרתית עם קסם מרוקני.
– חזרה ללונדון עם פארק הייאט נהר התמזה לונדון (Park Hyatt London River Thames) והרחבה באזור אסיה פסיפיק עם פארק הייאט טאיפיי (טייוואן), פארק הייאט קואלה לומפור (מלזיה) ופארק הייאט פו קווק (וייטנאם) בשנת 2024.
בשנת 2023, המותג Andaz יחגוג התרחבות לשווקים חדשים עם:
– Andaz Doha בקטאר, שמביא עיצוב בהשראה מקומית ואמנות עכשווית לרמה חדשה, ומציע לאורחים נקודות מגע ייחודיות ומתחמי אוכל חדשניים, לרבות מסעדת הדגל הדרום אפריקנית ומסעדת אוכל רחוב סינגפורית.
– חוף אנדז פטאיה ג’ומטיין (Andaz Pattaya Jomtien Beach) בתאילנד יספק מקום מפלט שופע ומבודד על חוף הים, המספק אינספור דרכים שבהן האורחים יכולים להתחבר לתרבות התאילנדית המקומית, החל מטיולי יעד ועד לסעודה אותנטית, בריאות ופעילויות משפחתיות.
– אנדז מקסיקו סיטי קונדסה (Andaz Mexico City Condesa), המחברת את התרבות המקסיקנית עם הארכיטקטורה המסורתית והעיצוב הדמיוני שלה, פתחה לאחרונה את שעריה בינואר.
– Andaz Macau, אשר ימוקם באחד מיעדי הפגישות והאירועים האיקוניים והמתקדמים ביותר באסיה – מרכז הכנסים הבינלאומי גלקסי (GICC) – יופיע לראשונה כמלון Andaz הגדול בעולם עם יותר מ-700 חדרים וסוויטות.
– אנדז נאנג’ינג השי בסין רבתי (Andaz Nanjing Hexi), אשר ישלב את הרוח האקלקטית של נאנג’ינג המודרנית ואת ההיסטוריה הארוכה של התרבות האקדמית המשגשגת.
קולקציית Boundless והקולקציה העצמאית של הייאט, הנעות בין מותגי לייף סטייל יוקרתיים וכלה במותגי סגנון חיים יוקרתיים, כוללות אפשרויות טובות של התרחבות צפויות בשנים 2023 ו-2024, כולל:
– צמיחה של המותגThompson Hotels עם שני נאות מדבר אורבניים שיקיים לראשונה עם Thompson Palm Springs ו-Thompson Houston.
– הרחבת המותגHyatt Centric ביעדים מרכזיים המחברים את האורחים ללב האקשן, כולל Hyatt Centric Congress Avenue Austin, Hyatt Centric Zhongshan Park Shanghai, ו- Hyatt Centric Xi’an Gaoxin.
– הופעת הבכורה הצפויה של המותג Destination by Hyatt בפלורידה עם אתר הגולף המוריק בן 18 הגומות Banyan Cay Resort & Golf בווסט פאלם ביץ’, כמו גם באסיה פסיפיק עם The Grand Resort בצ’ינגצ’נגשאן, סין.
– הופעת הבכורה המתוכננת של המותג JdV by Hyatt ברוד איילנד, עם The Pell, מלון חוף תוסס הממוקם באמצע האי אקווידנק במידלטאון, ובגואה עם הפתיחה הצפויה של רוניל, השוכן על 1.6 האקר של אדמת חוף בבאגה, הודו.
– הפתיחה הצפויה של NUMU Boutique Hotel, חלק מאוסף Unbound של הייאט, בסן מיגל דה איינדה, מקסיקו.
הצגת מותגי פרמיום בשיטת הכול כלול ברחבי העולם
Hyatt מציעה פורטפוליו מהגדולים ביותר של אתרי נופש יוקרתיים בשיטת הכול כלול בעולם, לרבות מותג בריא של הצעות חדשות ב-2023 עם צמיחה ביעדי הים השחור הפופולריים של בולגריה וההשקה האחרונה של Secrets Impression Resorts & Spas, מוצר ראשון מסוגו שנועד לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שירות כולל והטבות יוקרתיות.
קו אינטימי זה של מקומות מפלט בוטיקיים למבוגרים בלבד מציע חוויות בלעדיות בהתאמה אישית, שירות משרת אישי וגסטרונומיה שנבחרה כדי להתעלות על הציפיות. השלוחה החדשה של הקו חגגה את פתיחתו של Secrets Impression Moxché Playa del Carmen בדצמבר 2022 ומצפה לקבל בברכה את הנכס השני שלה, Secrets Impression Isla Mujeres בהמשך השנה.
שירות צומח ומובחר ביעדי חופשה מובילים המושכים משפחות ומטיילי פנאי
עם יותר מ-400 Hyatt Place וכמעט 130 מקומות אירוח של Hyatt House ביעדי תיירות מובילים ברחבי העולם, מותגי השירות הנבחרים של הייאט ממשיכים להרחיב את בסיס הלקוחות שלהם כדי למשוך מטיילים ומשפחות פנאי המחפשים חוויות מלון מרגיעות וחלקות. מותג Hyatt House עבר לאחרונה רענון מותג כדי לחגוג את כל אירועי הנסיעות, ארוכים וקצרים. מטיילים השוהים במלונות Hyatt House ברחבי העולם יכולים לעשות את עצמם בבית, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, איחוד עם חברים או הארכת נסיעת עסקים.
הייאט צפויה להוסיף שורה מרשימה של נכסים של Hyatt Place ו- Hyatt House ברחבי העולם במהלך השנים הקרובות, כולל במוקדי פנאי מרכזיים ויעדי נסיעות עסקים בארה”ב ובקנדה, כגון הייאט האוס טראברס סיטי (מישיגן), הייאט האוס בוזמן (מונטנה), הייאט פלייס קייפ קנוורל (פלורידה), הייאט האוס רוזוויל (קליפורניה), הייאט פלייס טורונטו – דאונטאון/רחוב ג’רוויס (אונטריו), והייאט פלייס מיסיסוגה – מרכז תאגידי שדה תעופה (אונטריו). בנוסף, בשנת 2023 המותגים צפויים להיכנס לשוק הבינלאומי שלהם בגיאנה ובאסטוניה.