חדשות

היטאצ’י משיקה את Lumada Inspection Insights

עם מחויבות להניע ערך וצמיחה ללקוחות על ידי שילוב מומחיות IT ו-OT ברמה עולמית של היטאצ’י אנרג’י ו-Hitachi Vantara בתוך הפורטפוליו המורחב של Lumada

(Hitachi, Ltd (TSE:6501 הודיעה על השקת Lumada Inspection Insights, הפורטפוליו מקצה לקצה של הפתרונות הדיגיטליים לבדיקה, ניטור ומיטוב נכסים קריטיים. Lumada Inspection Insights, שנוצרה באופן חלוצי בידי Hitachi Energy ו-Hitachi Vantara, מאפשרת ללקוחות להפוך את בדיקת הנכסים לממוכנת, לתמוך ביעדי קיימות, לשפר את האבטחה הפיזית ולהפחית סיכונים והשפעות הקשורות לסערות או שריפות על ידי שימוש בבינה מלאכותית רבת עוצמה לניתוח תצלומים ווידאו, כולל LiDAR, תמונות תרמיות ותמונות לוויין.

השקת הפורטפוליו החדש עולה בקנה אחד עם תוכנית הביניים לניהול של Hitachi לטווח שעד 2024 שהוכרזה בחודש שעבר בידי קייג’י קוג’ימה, נשיא ומנכ”ל Hitachi, Ltd. בתוכנית הגדירה Hitachi את אסטרטגיית הצמיחה והמחויבות שלה לחיזוק פורטפוליו הפתרונות הדיגיטליים והירוקים שלה, מהלך שבמרכז האקו סיסטם שלו ממוקמת Lumada. לאקו סיסטם של Lumada יש תפקיד מרכזי במחויבות של Hitachi לחדשנות חברתית, והיא מאיצה את המסע לעבר חברה ברת קיימא באמצעות מחזור מונע נתונים ליצירת ערך משותף עם לקוחות. החברה מתמקדת גם בהגדלת עסקי ה-IT/OT/מוצרים על ידי שינוי מתמיד בפורטפוליו שלה.

הפורטפוליו החדש של Lumada Inspection Insights מתייחס לגורמים שורשיים שונים שמובילים לכשלים וכיבויי מערכות מאולצים על ידי פריסת בינה מלאכותית ולימוד מכונה כדי לנתח קשת רחבה של סוגי תמונות מצב, נכסים וסיכונים. אנליטיקת חיזוי זו מעריכה את הסיכונים לתפעול או לסביבה, וארגונים יכולים לייעל את השיקום לפני שתגרם הפסקה בפעילות. ארבעת יישומי הליבה של הפורטפוליו, הזמינים כפתרון מקיף או עצמאי, הם Hitachi Image Based Inspections, Hitachi Intelligent Infrastructure Monitoring, Hitachi Vegetation Manager ו- Hitachi Map. הם מייצגים את ההתקדמות האחרונה של החברה בהגדלת כמות הפתרונות עבור Data Operations (DataOps) וה-IIoT הגדל שלה. מידע נוסף על כל פתרון מוצג להלן.

מאסימו דניאלי, מנכ”ל עסקי מיכון הרשת של Hitachi Energy, אמר, “מעבר האנרגיה הוא אחד הנושאים הדחופים ביותר של זמננו ויחד עם הלקוחות, אנו יוצרים במשותף פתרונות דיגיטליים חלוציים כדי לאפשר עתיד ניטרלי מפחמן. בשיתוף פעולה עם Hitachi Vantara, אנו שמחים להשיק את הפורטפוליו Lumada Inspection Insights המעניק לארגונים תעשייתיים את הכלים הדרושים להם כדי להעביר את המידע הנכון לצוותים הנכונים בעת שהם זקוקים לו ביותר. התוצאה היא שיפור באמינות, הבטיחות והקיימות”.

פרנק אנטוניסאמי, מנהל הפתרונות הדיגיטליים הראשיים, Hitachi Vantara, אמר: “ההמרה לארגון מונע נתונים חיוני להאצת הדיגיטציה והקיימות. שיתוף הפעולה הזה ברחבי Hitachiיוצר תוצאות טובות יותר לעסקים, לחברה הרחבה יותר ולסביבה שלנו על ידי שימוש בנתונים ובינה מלאכותית כדי לפתור אתגרים תפעוליים ועסקיים מרובים. יחד, נוכל לשפר את אמינות הנכסים התעשייתיים, למנוע השתוללות של שריפות ולהאיץ את מאמצי הקיימות העולמיים”.

Lumada Inspection Insights היא פלטפורמה המציעה יכולות מקיפות המבוססות על מיקרו-שירותים, ומאפשרות נראות של נכסים וגורמים כגון מצב נוכחי, בריאות נכסים ופרישה, בתצוגה אחת ניתנת לתפעול שמורכבת ממידע שמגיע ממגוון מקורות. עם התובנות המאוחדות הללו, ארגונים יכולים לשפר את הבטיחות, האמינות והזריזות. השימוש במעקב ברזולוציה גבוהה, אוטונומית ומדויקת בשטח רחב מבטיח שפריסת המשאיות וכוח העבודה מבוצע באופן מטיבי, עוזר לצמצם את הפסולת ומקדם גישה בת-קיימא לתפעול ותחזוקה.

חברות שירות ברחבי העולם מתמודדות עם אתגרים חסרי תקדים הקשורים לאקלים. ב-2021, שריפות גלובליות יצרו בסך הכל כמות משוערת של 6,450 מגה-טון בשווי ערך של CO2 – כ-148% יותר מסך פליטת דלק המאובנים של האיחוד האירופי ב-2020. שריפות הפרא הללו ואירועי מזג אוויר קיצוניים אחרים גובים מחיר משמעותי מקווי ההולכה ונכסי שירות אחרים, ומאיימים על בטיחות העובדים ואמינות הרשת.

“בדיקה, תכנון וניטור הם בין המשימות הקריטיות ביותר שחברות שירות נוטלות על עצמם כדי לשמור על אמינות וגמישות הרשת”, אמר ג’ון וילאלי, מנהל מחקר, IDC Energy Insights. הוא הוסיף: ” Lumada Inspection Insights משלבות מגוון סוגי נתונים של נכסים חזותיים עם ניתוח מתקדם ובינה מלאכותית. זה מעניק לחברות שירות לשפר את קבלת ההחלטות, לייעל את התפעול וכתוצאה מכך, להשיג את יעדי האמינות, הבטיחות והקיימות שלהם”.

היטאצ’י מציגה את Lumada Inspection Insights ב- DISTRIBUTECH INTERNATIONAL 2022, המתקיימת החל מה-23 במאי בדאלאס, טקסס, ארצות הברית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן