חדשותסטארטאפ ניישן

היטאצ’י אנרג’י תספק חיבור רשת מתקדם למפעל תאית האקליפטוס הגדול בעולם בברזיל

פתרון חדשני שיאפשר העברת עודפי חשמל מתחדשים לרשת החשמל הארצית

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילת השוק העולמי בטכנולוגיית רשתות החשמל, הודיעה כי זכתה בהזמנה מ-Suzano, יצרנית תאית האקליפטוס המובילה בעולם ואחת מיצרניות הנייר הגדולות באמריקה הדרומית, לתכנון ואספקת פתרון חיבור שלם לרשת עבור מפעל התאית החדש של החברה בברזיל.

המפעל החדש של Suzano יהיה מפעל תאית האקליפטוס עם קו ייצור אחד הגדול בעולם והמתקן הראשון לייצור תאית בברזיל שלא ישתמש כלל בדלק מאובנים כאשר בנייתו תושלם במחצית השנייה של 2024. יהיה לו כושר ייצור שנתי של 2.5 מיליון טון, כמות שתגדיל את התפוקה של Suzano ב-20%. כמחצית מהחשמל שיופק יועבר לרשת החשמל הארצית, כמות שתספיק כדי לספק חשמל לכ-2.3 מיליון אנשים במשך חודש אחד.

שתי החברות עבדו בשיתוף פעולה הדוק לתכנון פתרונות רשת עבור צי המפעלים של Suzanoבמהלך 20 השנים האחרונות. ברוח זו של שיתוף פעולה ויצירה משותפת, Hitachi Energyתרמה את הטכנולוגיות החלוציות שלה ואת יכולות אינטגרציית המערכות הייחודיות שלה, יחד עם המומחיות ההנדסית והניסיון הרב בדרישות הליבה עבור רשתות מקומיות. זה מאפשר ל-Hitachi Energy לתכנן ולספק פתרונות מלאים עם רמות מהימנות יוצאות דופן, דרישה בסיסית עבור סוגי יישומים שכאלה.

“אנחנו מתכבדים ושמחים לעבוד שוב עם Suzano על פרויקט ציון דרך זה שמציב רף חדש בייצור תאית ברת קיימא ועם שיתוף החשמל נטול הפליטה שלו לטובת החברה ככלל”, אמר ניקלס פרסון, מנכ”ל עסקי אינטגרציית הרשתות של Hitachi Energy. “זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו הפתרונות שלנו מקדמים את מערכת האנרגיה בעולם כדי שתהיה ברת קיימא, גמישה ובטוחה יותר.”

“בניית המפעל החדש היא ההשקעה הגדולה ביותר בהיסטוריה של Suzano, ולכן חיוני שחיבור הרשת שבאמצעותו אנו מייצרים הכנסה נוספת מעודפי האנרגיה שלנו יפעל ברמות יוצאות דופן של אמינות וזמינות”, אמר מאוריציו מירנדה, מנהל הנדסה ב-Suzano. “בחרנו ב-Hitachi Energy כשותפה הטכנולוגית שלנו בהתבסס על יותר מ-20 שנה של שיתוף פעולה מוצלח ואספקה ​​עקבית של פתרונות חדשניים ואמינים וביצוע פרויקט יוצא דופן”.

Hitachi Energy תספק פתרון חיבור רשת מתקדם כדי לאפשר את העברת עודפי החשמל המתחדש באופן אמין, בטוח ומאובטח לרשת החשמל הארצית. טביעת הרגל הקומפקטית של הפתרון מבוססת על מתג מתקדם מבודד גז ומציע ביצועים מצוינים בהיבטים של יעילות וזמינות, תוך מזעור העלות הכוללת לאורך כל מחזור החיים והקטנת טביעת הרגל של ה-CO2.

כדי להבטיח אמינות וזמינות, אלמנטים מרכזיים של חיבור הרשת, כגון השנאים, יצוידו במערכות הניטור הדיגיטליות של  Hitachi Energyכדי לספק תובנות נתונים וביצועים בזמן אמת ולאפשר תחזוקה חזויה. היטאצ’י אנרגיה תספק פתרון מלא לאורך שרשרת הערך, החל ממחקרי מערכת ותאימות קוד רשת ועד תכנון והנדסה, אספקה והתקנה והזמנתם.

היטאצ’י אנרגיה היא הספקית המובילה בעולם של חיבורי רשת ופתרונות איכות חשמל, עם בסיס מותקן של יותר מ-10,000 פרויקטים ברחבי העולם, למעלה מ-800 מהם מחברים מקורות אנרגיה מתחדשים לרשת.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן