חדשות

הוכרזו הזוכים בפרסי Stevie® Awards for Great Employers לשנת 2024

הזכיות ייחגגו בטקס בניו יורק ב-16 בספטמבר

הוכרזו הזוכים בפרסי Stevie למעסיקים מעולים לשנת 2024 (השנה התשיעית), “האולימפיאדה למשאבי אנוש”.

יותר מ -1,000 מועמדויות מארגונים ב -35 מדינות וטריטוריות הוערכו בתחרות השנה. הזוכים נקבעו על פי ממוצע ציונים של יותר מ -130 אנשי מקצוע ברחבי העולם, ששימשו כשופטים.

הוכרזו הזוכים בפרסי סטיבי למעסיקים מעולים Stevie® Awards for Great Employers לשנת 2024 (השנה התשיעית) “האולימפיאדה למשאבי אנוש”. הפרסים מוקירים את המעסיקים הטובים ביותר בעולם ואת מקצועני משאבי האנוש, הצוותים, ההישגים והמוצרים והספקים הקשורים למשאבי אנוש שעוזרים ליצור ולהניע מקומות עבודה נהדרים.    

בין הארגונים עם זכיות מרובות בזהב סטיבי ניתן למנות את Bank of America  (9), Everise  (4), pladis  (4), pladis(4), Apexon (3), Digital Hands (3), ecosio (3), Enerjisa Uretim (3), LMI (3), Peak on Air (3), SOCAR Türkiye (3),  TurkTraktor(3), Abu Dhabi Customs (2), Arkas Holding (2), Ayala Land, Inc. – Makati Development Corporation (2), Benefex (2), Capital One (2), Cathay United Bank (2), DHL Global Forwarding, Freight (2), Doğuş Holding (2), ENERJISA ENERJI (2), Entek Elektrik (2), Gamefam (2), GCash (Mynt – Globe Fintech Innovations, Inc.) (2), HALKBANK (2), Octopus Energy (2), ResultsCX (2), Seer Medical(2), Tata Consultancy Services (2), Wells Fargo (2) ו- Wesley, LLC (2).

הפרסים יוענקו באירוע שיתקיים ביום שני, 16 בספטמבר במלון מריוט מרקיז בניו יורק. הכרטיסים מוצעים כעת למכירה. האירוע יועבר בשידור חי.

PHOTO CREDIT: The Stevie Awards

יותר מ -1,000 מועמדויות מארגונים ב -35 מדינות וטריטוריות הוערכו בתחרות השנה. הזוכים נקבעו על פי ממוצע ציונים של יותר מ -130 אנשי מקצוע ברחבי העולם, ששימשו כשופטים. פרסי Stevie Awards for Great Employers מכירים בהישגים בהיבטים רבים של מקום העבודה. הקטגוריות כוללות:

*קטגוריות מעסיק השנה.

*קטגוריות הישגים של משאבי אנוש.

*משאבי אנוש קטגוריות אישיות.

*קטגוריות צוות משאבי אנוש.

*קטגוריות ספקי פתרונות.

*פתרונות, הטמעות ותוכניות הדרכה או קטגוריות מדיה.

*קטגוריות מנהיגות מחשבה.

בחירת מעסיקי השנה של Stevie Award בוצעה ב-31 קטגוריות והקביעה בוצעה על ידי שילוב ייחודי של דירוגי אנשי מקצוע והצבעות הציבור הרחב. יותר מ-34,000 קולות הצביעו השנה על ידי הציבור עבור המעסיק האהוב עליהם.

הפרסים מוצגים בידי Stevie Award , חברה המארגנת תשעה ממופעי הפרסים העסקיים המובילים בעולם, כולל International Business Awards®  ו-American Business Awards®היוקרתיים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן