חדשות

הוכחת הרזרבות של OKX לפברואר מראה 8.6 מיליארד דולר

כאשר למעלה מרבע מיליון משתמשים בחנו את הרזרבות וההתחייבויות

*יותר מ-175,000 משתמשים ייחודיים בחנו את דף הוכחת הרזרבות של OKX, ויותר מ-90,000 משתמשים ייחודיים צפו בהוכחת התחייבויות.

*דו”ח רזרבות מראה שוב ש-OKX מחזיקה ברזרבות הנקיות ב-100% הגדולות מבין הבורסות העיקריות.

OKX, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים השנייה בגודלה בעולם לפי נפח מסחר וחברת טכנולוגיות Web3 מובילה, פרסמה את הוכחת הרזרבות (PoR) החודשית הרביעית שלה המראה 8.6 מיליארד דולר שמוחזקים בידי הבורסה ב-BTC, ETH ו-USDT.

משתמשי OKX גילו עניין רב בבדיקת הרזרבות כמו גם בשימוש בכלי קוד פתוח כדי לבדוק את ההתחייבויות שלהם, עם למעלה מ-175,000 משתמשים ייחודיים שביקרו בדף ה-PoR ויותר מ-90,000 משתמשים ייחודיים שמאמתים שההתחייבויות שלהם מטופלות ב-PoR. נתוני צד שלישי מראים שוב ש-OKX מחזיקה ברזרבות הנכסים הנקיות ב-100% הגדולות ביותר מבין הבורסות העיקריות.

יחסי רזרבות OKX נוכחיים:

* BTC: 104%

* ETH: 104% 

* USDT: 102% 

כמו בכל דו”חות ה-PoR של OKX, משתמשים יכולים לראות את ה-PoR של OKX לחודש פברואר באתר האינטרנט שלה, כולל יחסי רזרבה עבור נתונים חדשים והיסטוריים. ניתן לאמת את הרזרבות וההתחייבויות באופן אישי באמצעות כלים שאינם דורשים אמון באתר OKX.

מנכ”ל OKX לשווקים פיננסיים, לניקס לאי (Lennix Lai), אמר: “אנו גאים להמשיך בפרסום החודשי של הוכחת הרזרבות שלנו בהתאם למחויבות הבלתי מעורערת שלנו לשקיפות ואמון כאן ב-OKX. הנתונים שלנו מראים שמאות אלפי משתמשים שלנו גילו עניין פעיל בבדיקת הרזרבות ההיסטוריות שלנו ובשימוש בכלי קוד פתוח כדי לוודא שההתחייבויות שלהם נכללות. הוכחת רזרבות רחוקה מלהיות היבט נישה – היא חיונית לבניית אמון המשתמשים ואנו מחויבים להבטיח ש-OKX מציגה מנהיגות מתמשכת בתחום זה”.

OKX פרסמה אלפי כתובות עבור התוכנית Merkle Tree PoR שלה, ותמשיך להשתמש בכתובות אלו כדי לאפשר לציבור לצפות בתזרימי נכסים. הפרוטוקול OKX PoR הוא קוד פתוח וזמין לציבור ב-Github. ניתן לראות אחזקות OKX נוספות ב-Nansen, לוח המחוונים של OKX.

כחלק מהמחויבות שלה לשקיפות, OKX תמשיך לפרסם PoR מדי חודש.

מהי הוכחת רזרבות?

הוכחת רזרבות הוא דו”ח נכסים קריפטוגרפים המבטיח שהאפוטרופוסית (OKX) אכן מחזיקה בנכסים שהיא מתיימרת להחזיק בשם המשתמשים שלה. OKX משתמשת ב-Merkle Tree(Hash Tree) כדי להוכיח טענה זו בשתי דרכים. ראשית, משתמשים יכולים למצוא את היתרה שלהם בעץ ולהוכיח שהנכסים שלהם מוחזקים ביתרה הכוללת של OKX. שנית, היתרה הכוללת של OKX מושווה ליתרת הארנק של OKX המפורסמת על השרשרת כדי לקבוע הוכחת רזרבות.

לפרטים נוספים אנא צרו קשר עם: media@okx.com

מהן רזרבות ‘נקיות’?

נכסים נחשבים “נקיים” ב-PoR כאשר ניתוח של צד שלישי קובע שהם אינם כוללים מטבעות של פלטפורמת הבורסה, והם מורכבים אך ורק מנכסים קריפטוגרפים “מסורתיים” הפעילים במיוחד בשוק כגון BTC, ETH ו-USDT. חברת האנליטיקה בבלוקצ’יין CryptoQuant עוקבת אחר PoR בכל התעשייה, ומצאה שהנכסים של OKX “נקיים ב-100%”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן