בטחוןחדשות

הגנה על משתמשים מפני סוס טרויאני Flubot בתחום הבנקאות

באמצעות חסימת החיבור לשרתים של פושעי סייבר

NetworkSecure של אלוט הגן על משתמשים רשומים מלהתחבר לשרתי Flubot יותר מ-140 מיליון פעמים באירופה

אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי פתרון הסייבר שלה NetworkSecure חסם בהצלחה יותר מ-140 מיליון ניסיונות להתחבר לשרתים, שהיו בשימוש של סוס טרויאני Flubot בתחום הבנקאות באירופה בשלושת החודשים בין מרץ למאי. 

Flubot הוא סוס טרויאני בתחום הבנקאות אשר מתפשט במהירות במערב אירופה, ועשוי להמשיך להתפשט למדינות אחרות בקרוב. המתקפה ממוקדת לכל מדינה, ומחקה אפליקציות משלוחים מקומיות אשר נראות ומרגישות בדיוק כמו האפליקציות האמיתיות. ברגע שטלפון נדבק, הסוס הטרויאני אוסף מידע על אפליקציות הבנק והתשלומים של המשתמש, אז שולח את המידע לשרת פיקוד ובקרה (C&C) שנמצא בשימוש של פושעי סייבר. בפעם הבאה שהמשתמש ינסה להשתמש באפליקציות אלו, השרת ישלח  כיסוי המחקה במדויק את דף החיבור של האפליקציה האמיתית. הוא יירט את אישורי המשתמש וישלח אותם לפושעי הסייבר.

פתרון NetworkSecure של אלוט נפרס על גבי הרשת הסלולרית, ומקל בהצלחה על הנזק שנגרם מהסוס הטרויאני ושאר תוכנות זדוניות באמצעות חסימה של ניסיונות חיבור עם שרתי פיקוד ובקרה, וכך שומר על המכשירים של המשתמשים ועל חשבונות הבנקים בטוחים, ללא צורך של המנויים להוריד או לעדכן אף תוכנת אבטחה.

NetworkSecure הוא פלטפורמת אבטחת סייבר מבוססת רשת, המציע אפס תפעול מצד המשתמש, שאינו דורש התקנת אפליקציה על ידי משתמש בקצה. עם NetworkSecure, ספק השירות יכול להציע ללקוחותיו הגנה מפני איומי סייבר, הכוללים תוכנות זדוניות, וירוסים, פישינג ותוכנות כופרה. ממשק קל לשימוש מספק התראות ודיווחים ממותגים, אשר מסייעים לחיזוק הנאמנות למותג. NetworkSecure הוא מוביל בשוק בקטגוריה הצומחת של אבטחת סייבר מבוססת רשת, והגנה על יותר מ-20 מיליון משתמשי סלולר ברחבי העולם. אלוט מדווחת כי ספקי שירות מסוימים השיגו עד 50% שיעורי אימוץ של שירותים מנויים המבוססים על NetworkSecure.

“על מנת להילחם ב-Flubot, חלק מספקי השירות פשוט מזהירים את הלקוחות שלא ללחוץ על קישורים חשודים. אך עבור ספקי תקשורת בענן אשר פרסו את NetworkSecure, הם יכולים לומר למנויים שהם מלכתחילה לא היו בסיכון. זה השקט הנפשי שהלקוחות שלהם יעריכו”, אמרה ד”ר יעל וילה, סגנית נשיא לאבטחת סייבר באלוט. “כעת כשספקיות תקשורת בענן מתחילות את המעבר ל-5G, אנו צופים כי איומי סייבר בתדירות גבוהה ומורכבות יותר יתגלו. פתרונות אבטחת הסייבר של אלוט מוכנים לאתגרים של היום ולאיומים שרשתות 5G יציבו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן