חדשות

דניאל גולדפלד מונה לסמנכ”ל Customer Success של הסטארט-אפ Hi Auto

חברת הסטארט-אפ היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה ומספקת מערכות בינה מלאכותית שיחתית למסעדות Drive-Thru, הודיעה על מינויו של דניאל גולדפלד לסמנכ”ל Customer Success. במסגרת תפקידו יוביל גולדפלד את הצוותים המטפלים בלקוחות בשלבי הפיילוט, הרחבת הפריסה, הצלחת הפעילות והתמיכה. הוא יהיה אחראי לחוויות הלקוח לפני ואחרי המכירה ויבטיח שביעות רצון והצלחה בטווח הארוך. 

לגולדפלד ניסיון של למעלה מ-15 שנים כמנהל בתחום ה-B2B עם ידע נרחב בתכנון מוצר, פיתוח, הטמעה והדרכה. כמו כן, הוא צבר ניסיון בבניית מערכת תמיכה ובניהול צוותים מקומיים ומרוחקים. לפני שהצטרף להיי אוטו, הוא כיהן במספר תפקידי ניהול, ובכללם סמנכ”ל עולמי ל-Customer Success בחברת היוניקורן Perimeter 81, שנרכשה על ידי צ’ק פוינט, וכן כמנהל Customer Success בחברת Logz.io. 

היי אוטו היא בעלת מספר ההתקנות הגדול ביותר של מערכות בינה מלאכותית שיחתית באתרי Drive-Thru בארצות הברית. המודל העסקי של החברה מבוסס על תעריף SaaS חודשי עבור פתרון החברה לקבלת הזמנות מלקוחות והיא מתמקדת במותגי מזון מהיר ובזכיינים שלהם. בסיס הלקוחות הרחב של החברה כולל מותגים דוגמת Bojangles, Checkers & Rally’s, Lee’s Famous Recipe Chicken ו-Burger King בניו זילנד. בנוסף לכך, היי אוטו מבצעת ניסויים בתשלום במספר רשתות מזון מהיר מובילות כדי לחזק את אחיזתה בשוק.

פתרון הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מיועד לסביבות Drive-Thru רועשות ועמוסות, בהן מערכות בינה מלאכותית קולית מסורתיות מתקשים לתפקד היטב. החברה עושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים לביטול רעשים ובמודל שפה חזק והטכנולוגיה שלה לוכדת באופן מדויק הזמנות באופן שמצמצם טעויות וזמני המתנה של לקוחות, גם כשיש ברקע רעש כאוטי.

רועי בהרב, מייסד שותף ומנכ”ל Hi Auto, מסר: “אנו שמחים לצרף את דניאל לצוות שלנו, ובטוחים שהמומחיות המוכחת שלו תשפר את שביעות הרצון של לקוחותינו הקיימים ותתרום להרחבת בסיס הלקוחות שלנו. גיוס זה הוא חלק מהפיכתה של היי אוטו לספקית שירות קריטי עבור רשתות מסעדות מזון מהיר. יכולות אסטרטגיות בתחום הצלחת הלקוחות הן חיוניות למימוש מלוא הערך מלקיחת ההזמנות האוטומטית על ידי אופטימיזציה של שימוש בעובדים במסעדה, הגדלת הסל הממוצע להזמנה, ומתן חווית שירות מותאמת. מאמצי הצלחת הלקוחות מטפלים באופן ישיר במשתמשי הפלטפורמה של היי אוטו, מנהלי הסניפים, בעלי הזיכיונות ומנהלי הרשתות בתחומים כמו IT, תפעול ושיווק”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן