גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה
הרכישה תעזור לגופשופ להפוך למובילה בתחום ה-RCS (שירותי תקשורת עשירים), ולחזק את פלטפורמת המיסור השיחתי מבוסס ה-IP שלה
Dotgo תעזור בנוסף לגופשופ להאיץ את הצמיחה שלה באפריקה.
גופשופ (Gupshup), המובילה בתחום המיסור השיחתי, הכריזה שהיא רכשה את Dotgo שהמטה שלה ממוקם בניו-ג’רסי. Dotgo היא מובילה גלובלית במיסור עסקי על בסיס RCS (RBM), עם טכנולוגיות זוכות פרסים כמו RichOTP, RichSMS, Bot Store ו-MaaP (Messaging as a Platform) שמקדמות את הצמיחה של RBM. Dotgo, שותפה חזקה של גוגל, Mavenir, Synchronoss, וודפון ואורנג’, מנהלת RBM במספר שווקים ומתפעלת את רכזת ה-RBM הגדולה בעולם עם קישוריות גלובלית למשתמשי RCS בכל רחבי העולם. Dotgo ממוקמת באופן ייחודי כדי לעזור למותגים לשלב, באמצעות ממשקים פשוטים, את ערוץ ה-RCS אל תוך מערך התקשורת שלהם עם הלקוחות, לצורך מכירות, תמיכה, שירותים או תהליכים עסקיים אחרים.
Dotgo, עם העוצמה של קבוצת ההקמה לה היסטוריה עשירה של חדשנות טכנולוגית, היא בוגרת המחזור ה-6 של המאיץ IIT Startups. היא צמחה במהירות בשנת 2021 כשתחום ה-RCS זכה להאצה בצפון אמריקה, אירופה, הודו, ברזיל וניגריה. ה-MaaP של Dotgo, המוצעת בשותפות עם פלטפורמת Google Jibe, ומשולבת בה מראש, נבחרה לתפעול מסגרת ה-RBM במספר מפעילות רשת סלולרית. Dotgo הייתה תורמת מובילה ב-Mobile Ecosystem Forum ו-GSMA בהיבט של הגדרת תקנים ותהליכים למיסור עסקי על בסיס RCS.
Dotgo תחזק באופן משמעותי את פלטפורמת המיסור השיחתי של גופשופ המאפשרת לעסקים ולמפתחים לבנות חוויות לקוח עשירות. גופשופ מתכננת בנוסף למנף את הניסיון החזק והנוכחות של Dotgo באפריקה כי להתרחב באזור זה.
“חוויות שיחה הופכות למפתח באינטראקציות בין עסקים ללקוחות, וערוץ מיסור מבוסס RCS הוא מאפשר קריטי לכך”, אמר ביראד שת’, מייסד ומנכ”ל גופשופ. “חדשנות המוצר, הנעת השוק ומנהיגות החשיבה של Dotgo באקו-סיסטם של ה-RCS באמת מרשימה. יחד נוכל להציע מגוון רחב יותר של פתרונות מיסור שיחתי לעסקים ולמפתחים. אנו נרגשים לצרף אותם למשפחת גופשופ”.
“מיסור עסקי מבוסס RCS ישנה את הדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם. הקמנו את Dotgo כדי ליצור ממשקי תכנות שמקלים על מותגים ושחקנים אחרים באקו-סיסטם לאמץ RCS, תוך טיפול והסתרה של כל מורכבות הקצה האחורי מהלקוחות שלנו. עם התוספת של RCS, Gupshup ללא ספק תהיה חברת המיסור מבוסס ה-IP החזקה ביותר, ובכך היא מסייעת לנו להאיץ את משימתנו”, אמר אינדרפאל סינג’ מאמיק, מייסד ומנכ”ל Dotgo.
“אנו מברכים את Dotgo וגופשופ על הרכישה הזו. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Dotgo, והתרשמנו מאוד מאיכות המוצרים והשירותים שלהם. אנו מצפים להרחיב את מערכת היחסים שלנו כאשר צוות Dotgo יהפוך להיות חלק מגופשופ “, אמרה ג’והאנה קולר, מנהלת שותפויות, מוצרי תקשורת, גוגל.
“לצוות של Dotgo היה חזון בזיהוי הפוטנציאל של RCS בתקופה בה היא זכתה למעט אימוץ. אנו מברכים אותם על בניית המוצרים מובילי התעשייה שאומצו על ידי לקוחות ברחבי העולם, בדיוק בעת ש-RCS ממריאה. ההימור שלהם הוכח כיציב, והשילוב עם חברה יוצאת דופן כמו גופשופ ייצור הצעת ערך חזקה בהרבה עבור השוק”, אמר נארן גופטה, מנכ”ל Nexus Venture Partners.
RCS יהיה ערוץ המפתח בפלטפורמת המיסור השיחתי של גופשופ, וישלים 30 ערוצי מיסור אחרים הזמינים ללקוחות באמצעות ממשק המיסור היחיד של גופשופ. RCS, חלק מתקן 5G, הוא הדור הבא של הודעות הסמס והוא כולל תמונות, שמע, וידאו ונוכחות, בשילוב אבטחה והצפנה משופרים. הודעות RCS מועברות לאפליקציות מיסור טבעיות כגון Google Business Messages ו-Samsung Messages בטלפוני Android. RCS Business Messaging משתמש בתכונות העשירות והאינטראקטיביות של RCS כדי לאפשר מיסור ממותג ומאובטח. RCS היא פלטפורמה הזמינה ברחבי העולם עם למעלה מ-600 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, כולל כ-20% ממשתמשי הטלפונים החכמים בהודו.