חדשות

בריינסוויי מודיעה על הנפקה פרטית בהיקף של 20 מיליון דולר עם Valor Equity Partners

ההנפקה נעשית במחיר של $9.51 ל-ADS המייצג פרמיה של 20% על המחיר הממוצע המשוקלל ב-30 הימים האחרונים

חברת בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות בריאות הנפש, הודיעה היום על הקצאת מניות פרטית ל- Valor Equity Partners (“Valor”)  בתמורה לסך של כ-20 מיליון דולר.

Valor הינה קרן השקעות המתמקדת בהשקעה בחברות צמיחה בשלבי פיתוח שונים. הקרן משתפת פעולה עם חברות ויזמים מובילים בתחומם המחויבים למצוינות ושואפים לחולל שינוי בתחום בו הם פועלים. השקעות Valor מכוונות צמיחה בחברות מבוססות טכנולוגיה והיא מהמשקיעות הראשונות בחברות כגון SpaceX, Tesla, Neuralink, Harmony Biosciences, and K Health אותן גם המשיכה ללוות במשך שנים. הקרן היא מובילה עולמית בתחומי הטכנולוגיה ומנהלת כיום נכסים בשווי של כ-18.9 מיליארד דולר.

בריינסוויי תמנף את ההון והמומחיות של Valor להנעת יוזמות אסטרטגיות להגברת המודעות בשוק, בדגש על השוק האמריקאי של מערכת Deep TMS, האצת תוכניות מחקר ופיתוח והוספת יכולות ניתוח מידע. 

במסגרת ההסכם, בריינסוויי תנפיק ל-Valor 2,103,745 ADSs (שווי ערך ל-4,207,490 מניות רגילות), במחיר של 9.51 דולר ל-ADS, המייצג פרמיה של 20% על המחיר הממוצע של ה-ADS ב-30 ימי מסחר, וכתב אופציה לרכישת עד 1,500,000  ADSsנוספים (שווי ערך ל-3,000,000 מניות) באותו המחיר (“מחיר המימוש”). במידה וכתב האופציה ימומש במזומן במלואו, התקבולים מההנפקה צפויים לגדול לסך של כ- 34.3 מיליון דולר. כתב האופציה יהיה ניתן למימוש למשך 18 חודשים מרגע הקצאתו בסמוך להנפקה. במידה ובמהלך תקופה זו, מחיר הסגירה של ה-ADS במשך 30 ימי מסחר רצופים יהיה גבוה ב- 40% או יותר ממחיר המימוש, בעל כתב האופציה יידרש לממש את כתב האופציה תוך 5 ימי מסחר. בנוסף, ל- Valorהזכות למנות דירקטור/ים בהתאם לתנאים המפורטים בדיווח המלא של החברה באנגלית.

עמי בם, יושב ראש הדירקטוריון מסר “השקעה זו מחזקת את מאזן החברה, אולם חשוב מכך מוסיפה לנו משקיע אמריקאי מוביל מהשורה הראשונה המתמחה בטכנולוגיה אשר יאפשר לנו להאיץ יוזמות אסטרטגיות בארה”ב ולהרחיב את הגישה לטכנולוגיית Deep TMS. באמצעות מהלך זה, נהייה ממוצבים טוב יותר להאצת הצמיחה על ידי חדירה לשווקים חדשים וערוצי מכירה נוספים, לרבות מגוון לקוחות ושותפויות מסחריות. במהלך השנה האחרונה, הביעו עניין בהשקעה בבריינסוויי מספר גופי השקעה מובילים. החלטנו להתקדם עם Valorלאור הניסיון המוכח ויוצא הדופן שלה. אנו סבורים כי Valor הינה השותפה האידיאלית לתמוך ביישום תוכניות הצמיחה שלנו בארה”ב ואנו שמחים לצרף את Valor לדירקטוריון החברה.”

ג’ונתן שולקין, שותף ונשיא משותף ב-Valor מסר: “אנו  שמחים על הזדמנות השקעה זו ובטוחים כי נוכל לתרום לצמיחת בריינסוויי הנמצאת בנקודה משמעותית בהתפתחות הארגונית שלה. לטכנולוגיה הטרנספורמטיבית של בריינסוויי יש הזדמנות לתפוס נתח שוק משמעותי בתעשיית ה-TMS הגלובלית הצומחת. ההשקעה שלנו בבריינסוויי משקפת את ההתמקדות שלנו בטכנולוגיות ועסקים פורצי דרך (disruptive technologies), כמו גם את האמונה החזקה שלנו במשימה ובמנהיגות החברה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן