חדשותסטארטאפ ניישן

בלייד ריינג’ר החלה בשלב המסחרי

נחתם הסכם עם פלקסטרוניקס (Flex) לייצור המוני של רובוט ה- Pleco המיועד לניקוי פאנלים סולאריים

בלייד ריינג’ר קיבלה פניות רבות והזמנות לרובוטים מלקוחות בינלאומיים ומקומיים מובילים ותספק את ההזמנות עם תחילת הייצור הצפוי במהלך הרבעונים הקרובים. במקביל, מקימה בלייד ריינג’ר, קו ייצור מקומי באתר החברה שנועד לתמוך ביצור והרכבה עד לשלב המוכנות של קו הייצור שמקימה Flex ושנועד לפיתוח טכנולוגיות ופיתוח מוצרים חדשים. על רקע המעבר העולמי לייצור אנרגיה מתחדשת באמצעות פאנלים סולאריים קיים ביקוש אדיר לפתרונות ניקוי חכמים ויעילים.  לרובוט של בלייד ריינג’ר יתרונות מובהקים על פני פתרונות בשוק כיוון שהוא נייד, אוטונומי, מנקה ביעילות רבה ללא צורך במים ואוסף נתונים לניטור שוטף של הפנאלים הסולאריים

חברת הטכנולוגיה והאנרגיה הירוקה, בלייד ריינג’ר, (ת”א: בלרן) המפתחת מערכות רובוטיות ניידות, מנוהלות בענן, לניקוי וניטור פאנלים סולאריים המיועדות לאפשר ניצול מירבי של הפקת החשמל  ושימוש מיטבי באנרגית השמש באמצעות הפאנלים הסולאריים מודיעה היום כי, חתמה על הסכם עם ענקית הייצור פלקסטרוניקס (Flex) להרחבת יכולות הייצור וההרכבה שלה לאור הזמנות שהתקבלו וצפי לעלייה בביקושים. ההסכם האסטרטגי יאפשר לבלייד ריינג’ר להתחיל בייצור המוני  כמענה להזמנות צפויות של רובוטי ה- Pleco.  קו הייצור של פלקסטרוניקס יתמקד בייצור מערכות רובוט ה-Pleco  של החברה והתוספים השונים שלו, במתקן המרכזי של החברה במגדל העמק. 

במסגרת ההסכם, בלייד ריינג’ר תמשיך לייצר גם במכון הייצור שלה, במקביל לתחילת הייצור במתקני פלקסטרוניקס. מה שיאפשר לבלייד ריינג’ר זמן הערכות על מנת להשתלב בתהליך היצור והרכבה של כמויות מסחריות גדולות. על מנת לשמר את הקניין הרוחני של רובוט ה-Pleco, תמשיך בלייד לשמש כספקית יחידת העיבוד המרכזית של הרובוטים על מנת שיורכבו בשלמותם במתקן של פלקטרוניקס.

אסף פרידלר, מנכ”ל ומייסד בלייד ריינג’ר מסר כי “המעבר לייצור מסחרי באמצעות פלקס מהווה אבן דרך משמעותית לחברה. כבר היום אנו חווים עליה בדרישה לרובוטי ה- Pleco, אף ללא מאמצי שיווק ומכירות.  התחייבנו למכירות כבר בשנת 2022 ואנו פועלים, ככל שניתן, להקדים את לוחות הזמנים”.

כמו כן, החברה הודיעה בשבוע שעבר על ניסוי מוצלח במערכת ניקוי הפאנלים הסולאריים – הרובוט PLECO. הניסוי, אשר נערך במסגרת ניסויי ביטא של החברה, הודגמה לראשונה פעילות הדגם המעודכן של רובוט ה-PLECO, שהציג בהצלחה יכולות תנועה וניקוי ובכוונת החברה להמשיך בניסויים דומים. בנוסף, החברה קיבלה אישור הרשות לחדשנות לתוכנית מעבר מפיתוח לייצור כאשר היקף סכום התוכנית המאושרת הינו כ- 3.7 מיליון ₪ בשיעור השתתפות של 50%, כלומר הרשות לחדשנות משתתפת ב כ 1.8 מיליון ₪.

בלייד ריינג׳ר מפתחת 3 קווי מוצר אשר ככל שפיתוחם יושלם בהצלחה  יאפשרו את ניקיון  הפאנלים הסולאריים ועימו יאפשרו ייצור חשמל בצורה מיטבית:

  • רובוט ה-PLECO, רובוט נייד ואוטונומי, המונע על ידי סוללה נטענת ופועל ללא מים בגגות ומתקנים מסחריים. מעבר ליכולות הניקוי, החברה מפתחת עם הרובוט מערכת איסוף וניהול נתונים ויכולות ניטור וזיהוי תקלות ולכלוך. נתונים אלה יאפשרו , בשילוב עם נתוני המיקום של הרובוט,  מיפוי דינאמי איכותי של רמת הניקיון, תקלות בפאנלים, לכלוך קשה להסרה ועוד. 
  • מערכת המכונה 3P, לניהול וניטור של צוות רובוטים באתר בודד, כולל ניטור מצב המשימה של כל רובוט, המלצה לחלוקת משימות בין רובוטים שונים, דיווח על מצב סוללה ועוד. מערכת ה-3P מיועדת לייעל ולטייב את השימוש במספר רובוטים במקביל באתר של פאנלים סולאריים. מערכת3P  מצויה, בשלבי פיתוח ראשוני. 
  • רובוט ה-PLOVER, ה- PLOVER הנו רובוט רחפן המיועד לשוק מערכות העקיבה ובמתקנים בהם הגישה לפאנלים קשה. הוא מיועד גם להטסה ע”י מפעיל וגם ככלי אוטונומי הוא מצוי בשלב המחקר ופיתוח, וככל שפיתוחו יסתיים בהצלחה ה- PLOVER יוכל  לנחות בזהירות על גבי שורות פאנלים סולאריים, להתחיל את תהליך הניקיון, ובסיומו לחזור בחזרה אל עמדת השיגור.
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן