בכיר חדש בקרן הנדל”ן תימורה: שגיא כהן מונה לסמנכ”ל הכספים

שגיא כהן, צילום: ישראל הדרי

כהן היה בתפקידו הקודם סמנכ”ל הכספים של חברת “גירון פיתוח ובנייה” במשך 13 שנה

קרן הנדל”ן “תימורה” ממנה את רו”ח שגיא כהן לסמנכ”ל הכספים החדש של הקרן. כהן (42), בעל ניסיון של מעל עשור וחצי בשוק הנדל”ן המניב בישראל ובפולין, שימש בתפקידו הקודם כסמנכ”ל הכספים של חברת “גירון פיתוח ובנייה” שהאג”ח שלה נסחרות בבורסה בת”א. בתפקידו זה שימש במשך 13 שנה בין השנים 2009-2022. במסגרת תפקידו זה היה אמון כהן על ביצוע עסקאות מורכבות של רכישת ומימון נדל”ן בהיקפים משמעותיים. 

במסגרת תפקידו בקרן “תימורה” ינהל שגיא את תחום הכספים, לרבות, שותפות באחריות להובלה ולבחינת כדאיות כלכלית עסקית של תהליכי פיתוח עסקי בקרן, כולל הכנת תחזיות, דו”חות ואנליזות, בניית תקציבים ותוכניות עבודה, ניהול מדיניות האשראי של הקרן וניהול הקשר מול המערכת הבנקאית.

כמו כן, התפקיד כולל פיקוח על מחלקת הכספים האחראית על הכנת דו”חות כספיים, ניהול, בנייה ובקרת תקציב, ניהול תזרים מזומנים, ניהול כלל ההוצאות בקרן, ניהול מערך התשלומים לספקים וניהול סך פעילות הגבייה מלקוחות ובקרות שוטפות.

קרן תימורה, שהוקמה בתחילת 2022, מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, והיא בונה תיק נכסים בהיקף של כמיליארד וחצי שקל. תימורה פעילה כיום בערים חיפה, לוד, ראש העין ורעננה, אוחזת בכ-130,000 מ”ר ובכוונתה להרחיב את פעילותה לאזורים נוספים בארץ.

את קרן “תימורה” מובילים כמנכ”לים משותפים המייסדים דודי נג’מי ועו”ד גיא שעיה. הקרן עמדה בהצלחה ביעד הגיוס לקרן הראשונה וזאת תוך שנה מיום הקמתה, כאשר השלימה גיוס בסך כולל של 500 מיליון שקל. בגיוס השתתפו בין היתר, כלל ביטוח ופיננסים, בנק מזרחי-טפחות, קרנות הפנסיה של עמיתים, משקיעים פרטיים וחברות פמילי אופיס. כיו”ר הקרן מכהן עודד שמיר אשר שימש בעברו כמנכ”ל מבני תעשייה, כלכלית ירושלים, נכסי אזורים ויו”ר נתיבי ישראל. 

בראש ועדת ההשקעות של הקרן עומד רועי יקיר אשר שימש בעברו כמנהל ההשקעות הראשי של כלל ביטוח וכמשנה למנכ”ל ומנהל ההשקעות הראשי של הפניקס. בוועדת ההשקעות של הקרן מכהנים, בין היתר, דן דרך, לשעבר מנכ”ל משרד המסחר והתעשיה ודירקטור ב IBI ועוה”ד יונתן אלטמן המשמש גם כיו”ר משרד עוה”ד עמית, פולק, מטלון.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version