בית ההשקעות IBI החל לסקר את מניית חג’ג’

Photo Sergey8736 Dreamstime.com

עם המלצת “תשואת יתר” ומחיר יעד של 28 שקל למניה – אפסייד של כ-76% על מחיר השוק

בית ההשקעות IBI החל לסקר את מניית חג’ג’ עם המלצת “תשואת יתר” ומחיר יעד של 28 שקל למניה – אפסייד של כ-76% על מחיר השוק של המניה – 15.94 שקלים.

האנליסט זיו עין-אלי כתב כי קבוצת חג’ג’ הינה חברת נדל”ן העוסקת במישרין ובאמצעות חברות בנות ב-6 תחומי פעילות: ייזום, בו היא מחזיקה במספר פרויקטים המצויים בתל אביב, וכמו כן היא פועלת בתחום ההתחדשות העירונית והפינוי-בינוי בגוש דן והשרון. עין אלי ציין כי לאחרונה התקשרה החברה בהסכם עם צים נדל”ן, העוסקת בתחום ההתחדשות העירונית, ובבעלותה תקשרויות בהסכמי דיירים במסגרתם צפויים להינבות מעל 20,000 יחידות דיור.

עין אלי ציין כי במסגרת תחום המלונאות, בו פעלה החברה עם סלינה בעבר, נרכשו מספר נכסים על ידי החברה, שהיו צפויים להיות מושכרים לסלינה, וכיום החברה פועלת למציאת שוכר חלופי. כמו כן, לחברה מספר פרויקטיים משמעותיים בתחום זה ובהם מלון בפרויקט שד”ל, מרינה הרצליה ועוד.

במסגרת פעילות הנדל”ן היזמי, כתב עין-אלי כי “לחברה קיימים ארבעה פרויקטים בהקמה (H-Infinit, MOMA, ת”א יפו הצעירה ובבלי” אשר צפויים להסתיים בשנים 2024-2028, במסגרתם ייבנו כ-870 יחידות דיור, שמהן חלק החברה עומד כל כ-840 יחידות דיור, ומתוכן נמכרו כ-406 יחידות דיור המהוות 50% מסך הדירות לשיווק על ידי החברה.

בנוסף, לחברה קיימים ארבעה פרויקטים בתכנון אשר טרם התחילו הקמה וממוקמים כולם בתל אביב – שד”ל, איינשטיין 33א-35, בבלי 5, סומייל 121 ובהם החברה צופה להקים כ-980 יחידות דיור (חלק החברה 550 יחידות דיור)  עם רווח גולמי של כ-1.1 מיליארד שקל. 

בן אלי גם כתב כי לחברה קיימות 5 עתודות קרקע מהן 4 במרכז הארץ ואחת בטבריה, המועדות למגורים, מסחר, מלונאות ותעסוקה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version