בילדוטס גייסה 15 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל לפלטפורמה לניהול תהליכי בניה

Founders, קרדיט: Buildots

חברת בילדוטס (Buildots), המפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית למעקב ולייעול תהליכי בנייה, השלימה סבב גיוס הון בסך 15 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על-ידי קרן Intel Capital ובהשתתפות OG Tech Partners ומשקיעים קודמים. ליזה כהן, שותפה באינטל קפיטל, תצטרף כמשקיפה לדירקטוריון החברה. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-121 מיליון דולר.

בילדוטס פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית וראיה ממוחשבת למעקב אוטומטי אחר התקדמות פרויקטי בנייה. המערכת מנתחת נתונים המתקבלים ממצלמות קסדה ומשווה אותם לתוכניות וללוחות הזמנים של הפרויקט, במטרה לעקוב אחר התקדמות הפרויקט ולהתריע מפני עיכובים צפויים וליקויי בנייה. בילדוטס מספקת לצוותי הפרויקט נתוני התקדמות ותחזית מדויקת לסיום כל מלאכה בפרויקט. יכולות אלו, שלא היו זמינות עד כה בענף, מאפשרות לצוות הפרויקט לקבל החלטות ניהול מבוססות נתונים. בכך מגבירה המערכת את שקיפות המידע בפרויקט, מסייעת באיתור ליקויים, משפרת את יעילות הפרויקט ומאפשרת את צמצום העיכובים בבנייה.

בילדוטס מחוללת מהפכה בענף הבנייה בכך שהיא מאפשרת למנהלים בתעשיה לחזות עיכובים עתידיים לפי קצב העבודה הנוכחי, ומספקת מידע שמאפשר להגיב ולצמצם מראש את העיכוב באופן משמעותי. צורת עבודה זו, כאשר היא מיושמת בעזרת המערכת של בילדוטס, מגדילה באופן דרמטי את היעילות הכוללת של תהליכי בנייה ומפחיתה עלויות, תוך צמצום עיכובים בפרויקטים בשיעור של עד 50%, המהווים 3-4 חודשים בפרויקט ממוצע. 

רועי דנון, מייסד-שותף ומנכ”ל בילדוטס: “ענף הבנייה הוא נדבך מרכזי בכלכלה העולמית בהיקף של טריליוני דולרים בשנה. למרות זאת, שיטות הבקרה והניהול בענף לא עברו התאמה לעידן הדיגיטלי ולכן חברות בתחום מתקשות להילחם בעיכובים הכרוניים ובחריגות התקציב. אנו גאים על הצטרפות אינטל קפיטל למשקיעים בחברה ועל תמיכתה בחזון של בילדוטס לאפשר לעוסקים בענף לקבל את הכלים והמידע שהם צריכים כדי למסור את הפרויקטים בזמן ובתקציב.”

“כחלק מההשקעה שלנו בפיתוח שרשרת אספקה גלובלית ויציבה בתחום השבבים, אינטל מבצעת כמה מפרויקטי הבנייה הגדולים והמורכבים ביותר בעולם. הניסיון הישיר שלנו הוא הסיבה לכך שאנו רואים כל כך הרבה פוטנציאל לטכנולוגיית AI שתחולל מהפכה בניהול תהליכי הבנייה ותביא להתייעלות בענף”, אמרה ליזה כהן, שותפה באינטל קפיטל, “החזון והיכולות של בילדוטס למעקב התקדמות וחיזוי מבוססי AI, יאפשרו שיפור משמעותי ביעילות ענף הבניה העולמי”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version