בזק בינלאומי חשפה לבכירים את הדאטה סנטר המתקדם והמאובטח בפארק אפק

סיור בכירים בדאטה סנטר של בזק בינלאומי, צילום: יח״צ

בזק בינלאומי ערכה השבוע סיור VIP לנציגים בכירים בחברות וגופים מוסדיים בדאטה סנטר של החברה  אשר ממוקם בפארק אפק ראש העין. 

במפגש חשפה החברה את מערך חוות השרתים שלה המספקים פתרונות מתקדמים לאירוח וניהול המידע הארגוני בצורה מאובטחת, הכולל 5 חוות שרתים בישראל וכן את הפתרונות שמציעה החברה לאירוח בחוות שרתים מחוץ לישראל, כדוגמת שיתוף הפעולה שחתמה בזק בינלאומי ביחד עם חברת ספארקל מבית טלקום איטליה המאפשר אירוח בחוות שרתים אשר ממוקמת באתונה, יוון.

המפגש החל בסקירה של קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, שהציג את העידן החדש של בזק בינלאומי כחברה הממוקדת בפתרונות ICTואינטגרציה למגוון ארגונים, את מנועי הצמיחה המרכזיים בענן, בדאטה סנטר, בסייבר ובתקשורת הגלובלית, ועל התרחבות החברה לפתרונות מתקדמים מעולמות ה AI , ML , Big Data ועוד.

לצד זאת שמעו הבכירים בחברות על המורכבות של מעברים טכנולוגיים על ידי קובי אביב, מנכ”ל Tiff-All, שהציג למשתתפים את מגוון הפתרונות שהם מציעים להעברת חוות שרתים במגוון רחב של היקפים – החל מארונות בודדים ועד לכלובי ענק.
בנוסף, הוצג במפגש פתרון ההגנה האופטימלי מול מתקפות DDoS אותו הציג דודו אהרון, סמנכ”ל המכירות והשיווק של FlowSec, המיוצגת על ידי בזק בינלאומי – פתרון אשר כבר הוטמע בהצלחה בקרב מאות ארגונים והוכח כיעיל במיוחד מול המתקפות המתגברות על דומיינים ישראליים מאז פרוץ הלחימה ב 7/10.

המפגש המוצלח נחתם בסיור VIP מיוחד ללקוחות החברה על ידי אלי קרוק,  מנהל מוצר DATA Centers בבזק בינלאומי, אשר עבר ביחד עם הלקוחות בין האולמות השונים של דאטה סנטר אפק, הכוללים נדל”ן זמין עם תשתיות חשמל וקירור מתקדמות, אשר נבנו בתקנים מחמירים וכוללים את השירותים החדשניים ביותר לניהול חוות שרתים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version