אקוואריוס הציגה ללקוחות אסטרטגיים דור חדש ומתקדם של הגנרטור שפיתחה

Photo Generator Enruta Dreamstime.com

במסגרת בחינת המשך של יכולת הגנרטור שפיתחה החברה לביצוע פיילוט עם חברת מגדלי תקשורת אמריקאית

• צריכת הדלק של הגנרטור נמוכה בלמעלה מכ-30% בשימוש בדלק מסוג E85.

• פעילות שקטה במיוחד, עובדה שתאפשר הצבה ושימוש בגנרטור החברה גם באיזורים אורבניים. 

• אפשרות יכולות תוכנה לניהול רחוק.

• יעילות עבודה מיטבית בגובה רב.

לדברי אריאל גורפונג מנכ”ל אקוואריוס: ״לאחר חודשים של עבודה מאומצת, היום הצגנו, מדדנו והדגמנו ללקוחות אסטרטגיים פוטנציאליים מאת הדור חדש של המערכת שלנו, גנרטור שמיועד לסדרת ייצור ומכירות ולהערכתנו ההצגה עברה בהצלחה רבה.

אנחנו סבורים שהלקוחות הפוטנציאליים הביעו התלהבות רבה מהביצועים (שקט, יעיל) והעיצוב בנוסף ליכולות התוכנה לניהול מרחוק, אני מאמין שהצלחנו להציג הישג טכנולוגי מעבר לכל ציפיה שלנו.”

חברת אקוואריוס מנועים (ת״א: אקור), אקוואריוס מנועים הינה חברת אנרגיה המפתחת ומייצרת מנועים קטנים לייצור חשמל בעלי טכנולוגיה פורצת דרך, החברה שמחה לעדכן כי במסגרת בחינת המשך של יכולת הגנרטור הניתן לניהול ושליטה מרחוק שפיתחה החברה, נבחן הגנרטור על פי פרמטרים בהם נבחנים גנרטורים לשימוש מסחרי. תוצאות הבחינה שהתקיימה בנוכחות חברת מגדלי התקשורת  הראו:

• צריכת הדלק של הגנרטור נמוכה בלמעלה מ-30% בשימוש בדלק מסוג E85.

• יעילות עבודה מיטבית בגובה רב.

• פעילות שקטה במיוחד, עובדה שתאפשר הצבה ושימוש בגנרטור החברה גם באיזורים אורבניים.

להערכת החברה הגנרטור עבר בהצלחה את המבחנים שנערכו ביחד עם חברת מגדלי התקשורת.
כמפורט בדוח השנתי של החברה לשנת 2022, החל מאמצע שנת 2021 החברה מיקדה את עיקר פעילותה בשוק גיבוי האנרגיה לשוק הטלקום באמצעות הגנרטור שהיא מפתחת וכי החברה שואפת לקבל הזמנות מהותיות לגנרטורים של החברה מלקוחות פוטנציאליים החל משנת 2023. יובהר, כי להערכת החברה, הצלחת המבחנים שנערכו לגנרטורים של החברה הם עשוים להגדיל את הסיכוי כי יתקבלו הזמנות מהותיות.

כאמור, למועד דוח זה, אין כל וודאות כי הצלחת הגנרטור במבחנים לעיל, הדבר יוביל לקבלת הזמנות מלקוחות למוצרי החברה וכן, ככל שיתקבלו, יהיה על החברה לבחון את הדרכים והאפשרויות המימוניות אשר יאפשרו לה לספקן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version