חדשות

אפסלון ברנדס מודיעה על מסגרת אשראי והלוואה מהותית להרחבת הפעילות

  • יו״ר הדירקטוריון אבי בגס יעמיד לחברה מסגרת אשראי בהיקף מצטבר של 3.75 מיליון ש״ח. בנוסף, ישקיע מנכ״ל החברה אריאל דור 100,000 דולר;
  • תמורת הכספים ישמשו לרכישת מלאי שיימכר בחציון ראשון של שנת 2025 בהתאם לצפי בגידול המכירות במותגים הקיימים של החברה. 

לדברי מר אריאל דור, מנכ”ל החברה, “ההסכמים הללו נועדו לתמוך בגידול האורגני של אפסלון בתקופות המכירה של חציון ראשון 2025. מהלכים אלו מאפשרים לנו גמישות תפעולית והרחבת המלאי והיקף המכירות במהירות תוך שמירה על ניהול פיננסי נכון לטובת החברה ובעלי המניות.”

אפסלון ברנדס הולדינג (ת״א: אפסל), חברת ריטייל-טק המתמחה בייצור, מיתוג ומכירת מוצרי צריכה במרקטפלייסים כמו אמזון וולמארט, מודיעה על אישור של דירקטוריון החברה וועדת הביקורת לעסקת הלוואה והסכם מסגרת אשראי עם יו”ר הדירקטוריון, מר ויקטור אדריאן בגס, ומנכ”ל החברה מר אריאל דור. העסקה מתבצעת על מנת לתמוך בהרחבת המלאי והמכירות של החברה לרבעונים הראשונים והשניים של שנת 2025.

מר ויקטור אדריאן בגס יעמיד מסגרת אשראי בגובה 3.75 מיליון ש”ח למשך 24 חודשים בתנאים מיטיבים, ללא בטחונות וללא עלויות נוספות, וזאת על מנת לתמוך בצמיחת החברה וביכולת לנצל הזדמנויות מסחריות בזמן אמת. כמו כן, מר אריאל דור יעמיד הלוואה בסך 100,000 דולר בתנאי ריבית אטרקטיביים מסוג SOFR ותוספת סיכון של 4.90 נקודות אחוז.

העסקה אושרה במסגרת תקנות ניירות ערך ותקנות ההקלות בעסקאות עם בעלי עניין, ואינה כוללת חלוקה כהגדרתה בחוק החברות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן