אנטרה ביו מינתה את המנהלת המסחרית של סאנופי, חיה טייטל לדירקטוריון שלה

ENTERABIO

אנטרה ביו בע”מ (Entera Bio Ltd (NASDAQ: ENTX, (“אנטרה” או “החברה”), מובילה בפיתוח פפטידים וחלבונים טיפוליים הניתנים דרך הפה, הודיעה היום כי מינתה את חיה טייטל, ראש זיכיון ההשתלות העולמי של סאנופי לדירקטורית בלתי תלויה לדירקטוריון החברה.

“אנחנו נרגשים שחיה הצטרפה למועצת המנהלים שלנו”, אמרה מירנדה טולדנו, מנכ”לית Entera. “עם יותר מ-30 שנות ניסיון בבניית ארגונים מסחריים מובילים בתעשייה בתחומי הפארמה והביוטק, חיה מביאה נקודת מבט ותיקה וייחודית לדירקטוריון אנטרה. אנו מאמינים כי הרקורד של חיה בהובלת מוצרים בשלבים מאוחרים באמצעות אישור רגולטורי למוכנות מסחרית, יישום אסטרטגיות תשלום וערוצים עבור שוברי קופות, כולל מוצרים בתחום בריאות האישה, יהיה רב ערך ככל שנמשיך להכין את האסטרטגיה הגלובלית שלנו הקשורה לתוכנית שלב 3 של EB613 ולצנרת העתידית שלנו. אנו שמחים כי חיה, בנוסף לוועדה המייעצת הקלינית והרגולטורית הקיימת שלנו, מכירה בפוטנציאל של EB613 ובמיצובו הייחודי לשנות את הפרדיגמה עבור נשים לאחר גיל המעבר עם אוסטאופורוזיס. אלופים אלה הם בעלי חשיבות עליונה כדי להכין כראוי את הצלחת התוכניות שלנו”.

“אנטרה מחפשת לעשות שינוי אמיתי עם טכנולוגיית הפלטפורמה ומוצרי הליבה שלה באזורי מחלה מרכזיים עם צורך משמעותי שלא נענה, במיוחד עם EB613 לנשים בסיכון גבוה לשברים, יש מעל 100 מיליון נשים ברחבי העולם שיכולות להיות מועמדות לטיפול חשוב זה”, אמרה חיה טייטל. “עקבתי מקרוב אחר ההתפתחות הרגולטורית של אנטרה ואחר התקדמות התוכנית הזו ואני מצפה לעבוד עם מועצת המנהלים וצוות ההנהלה כשאנטרה נכנסת לשלב מרכזי זה עבור EB613. אני גם נרגש לקראת המועמדים לצנרת שנבחרו, כאשר נראה כי הפלטפורמה של אנטרה מספקת פורמט מיני טאבלט פשוט ופורץ דרך עבור מטופלים לניהול פעיל טוב יותר של בריאותם, כגון GLP-2 ו-PTH עבור היפופאראתירואידיזם”.

לחיה טייטל למעלה מ-30 שנות ניסיון ניהולי גלובלי בתחום הביופארמה, המסחר והאסטרטגיה.  חיה טייטל מכהנת כיום כראש זיכיון ההשתלות העולמי של סאנופי, שם היא אחראית על הגדלת הצמיחה והרווחיות בזכיינות. לפני תפקידה בסאנופי, שימשה גב’ טייטל כמנהלת המסחרית הראשית של Kadmon Pharmaceuticals, LLC, שם תרמה להשקת Rezurock®, משנת 2013 ועד שנרכשה על ידי סאנופי תמורת 1.9 מיליארד דולר בנובמבר 2021. גב’ טייטל הובילה גם את הוועדה המסחרית המנהלת של דירקטוריון קדמון. החל משנת 1997, גב’ טייטל מילאה תפקידי ניהול מסחריים שונים בעלי ותק הולך וגדל בג’ונסון אנד ג’ונסון בתחומים טיפוליים רבים, כולל אונקולוגיה, אימונולוגיה, נוירולוגיה ובריאות האישה. לחיה טייטל תואר שני במדעים, פרמקולוגיה (PharmD equivalence) מאוניברסיטת טמפל ותואר ראשון במדעים, רוקחות וביולוגיה מבית הספר לרוקחות של האוניברסיטה העברית בירושלים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version