חדשות

אנדרסן גלובל מוסיפה חברת חברים נוספת במקסיקו

אנדרסן גלובל ממשיכה לחזק את הפלטפורמה שלה באמריקה הלטינית כאשר חברת ייעוץ המס SKATT הופכת לחברה האחרונה במקסיקו שהצטרפה לארגון העולמי. SKATT, חברה המשתפת פעולה החל משנת 2020, מרחיבה את יכולות המס והמשפט הקיימות של הארגון באזור לצד חברת אנדרסן במקסיקו.

בהובלת מנכ”ל המשרד חיימה רוחאס, SKATT מציעה חבילה של שירותי מס מותאמים אישית, כולל מיסוי בינלאומי, ליטיגציה, סחר חוץ ומכס, ותמחור העברה. המשרד ואנשי המקצוע שלו, המוכרים באופן עקבי על ידי Leaders LeagueITR World Tax  ו- World Transfer Pricing, פועלים במקסיקו סיטי, גוודלחרה וקוורטארו.

“על ידי הפיכתנו לחברה של אנדרסן גלובל, נוכל להרחיב את התפוצה שלנו ולספק שירות חלק ואיכותי עם יכולות גלובליות נוספות”, אמר מנכ”ל המשרד, חיימה רוחאס. “המשרד שלנו גדל מאוד בשנים האחרונות והעבודה לצד אנדרסן גלובל ממחישה את המחויבות שלנו ללקוחותינו כאשר אנו שואפים להיות ארגון בנצ’מרק”.

מארק וורסאץ, יו”ר אנדרסן גלובל ומנכ”ל אנדרסן הוסיף, “הצוות ב- SKATT עבד בצורה חלקה עם אנשי המקצוע של החברות שלנו וחברות משתפות פעולה באזור. הצטרפותם כחברה חברה מוסיף עומק למשאבים שלנו באזור כאשר אנו ממשיכים להתמקד במתן כיסוי ושירות מקיף ללקוחות באמריקה הלטינית ובעולם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן