חדשות

אנדרסן גלובל בהופעת בכורה בבלגיה; מחזקת את הפלטפורמה האירופית

אנדרסן גלובל מחזקת את הפלטפורמה האירופית הקיימת שלה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם thg, אחת מחברות רואי החשבון והמיסים הגדולות בבלגיה.

thg, שנוסדה בשנת 1983 על ידי השותף ג’וזף פיימונוויל, היא בעלת יכולות שירות מלא בשירותי החשבונאות, המיסוי, הייעוץ והשכר. thg פועלת עם צוות אנשי מקצוע בארבעה משרדים ברחבי בלגיה כדי לספק פתרונות מותאמים אישית וממוקדים בלקוחות לחברות מקומיות ובינלאומיות, כמו גם לחברות קטנות ובינוניות וארגונים גדולים.

“במהלך השנים, גדלנו מאוד כחברה בגלל המחויבות שלנו לספק את הפתרונות הטובים מסוגם עבור הלקוחות שלנו”, אמר ג’וזף. “שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן מאפשר לנו לבנות על בסיס זה חיזוק  של הנוכחות שלנו באופן אזורי ועולמי עם צוות שערכיו משקפים את שלנו”.

מארק וורסאץ, יו”ר אנדרסן גלובל ומנכ”ל אנדרסן הוסיף: “thg היא אחת מחברות ראיית החשבון וייעוץ המס הגדולות לשמירה על יתרון תחרותי באזור. זהו שוק חשוב מאוד לאירופה ולכל הארגון הגלובלי שלנו ומאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירותים מקיפים בצורה חלקה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן