אמריקן אקספרס רוכשת את Nipendo, חברת למיכון תשלומי B2B

AXP Logo

nipendo logo

אמריקן אקספרס (NYSE:AXP) הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת Nipendo, חברה שבשירותיה משתמשים עסקים גלובליים לצורך מיכון וייעול תהליכי תשלומים מעסק לעסק (B2B).

העסקה היא הצעד האסטרטגי האחרון של אמריקן אקספרס לקראת מטרתה ליצור פלטפורמת B2B מקצה לקצה, כדי להפוך את התשלומים העסקיים לפשוטים ויעילים יותר. אמריקן אקספרס בונה חבילה רחבה יותר של יכולות B2B עבור קונים וספקים באמצעות פיתוח מוצרים חדשים, מיזוגים, רכישות ושותפויות.

ב-2019 רכשה אמריקן אקספרס את acompay, וב-2022, היא שיתפה פעולה עם BillTrust ו-Versapay, שחקניות בשוק הניהול של חשבונות חייבים. בחודש שעבר הכריזה החברה על Amex Business Link, פתרון B2B עבור משתתפים ברשת של אמריקן אקספרס.

הפלטפורמה של Nipendo מאפשרת לעסקים להתחבר, לתקשר ולמכן בקלות תהליכי רכש עד תשלומים, כולל חשבונות לתשלום וחייבים. פלטפורמת Nipendo פועלת לצד המערכות הקיימות של החברה, ומאפשרת ללקוחות לשמור על תשתית התשלומים הנוכחית שלהם, תוך שהם נהנים ממיכון נוסף. אמריקן אקספרס מתכוונת לשלב את הצוות, הטכנולוגיה והיכולות של Nipendo כדי להרחיב את הפתרונות המובדלים שלה לעסקים.

“הקשרים הישירים הענפים שלנו עם קונים וספקים כאחד מציבים אותנו בעמדה ייחודית לשנות את הדרך בה חברות משלמות עבור סחורות ושירותים. אנחנו מוציאים את גורם החיכוך מתשלומי B2B, וסוללים את הדרך לעסקאות מהירות, יעילות ושקופות יותר”, אמרה אנה מרס, נשיאת הקבוצה, שירותים מסחריים גלובליים וסיכון אשראי והונאות באמריקן אקספרס. “עם Nipendo אנו נחזק את המומחיות והיכולות שלנו במרחב, והפלטפורמה החדשנית שלהם תעניק ללקוחות עסקיים בסיס משותף להתחבר ולבצע עסקאות ברשת של אמריקן אקספרס”.

“עסקים יכולים להתמודד עם מספר אתגרים עוד לפני שהם מבצעים תשלום, כולל מציאת הספקים הנכונים, ניהול תהליכי ההזמנות ושרשרת האספקה, כמו גם טיפול באי-התאמות ותיאום חשבוניות. תהליכים מסורתיים מבוססי נייר אלה דורשים השקעות כבדות של זמן, מאמץ וכסף”, אמר מייסד ומנכ”ל Nipendo, אייל רוזנברג. “אנו גאים להפוך לחלק מאמריקן אקספרס, נרגשים מהסינרגיה של החזון ההדדי שלנו ומצפים לשמש כמרכיב חשוב לטובת הערך העסקי החדש שאנו יכולים להציע עם הייעול של תשלומי B2B”.

הרכישה כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להיסגר במהלך הרבעון.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version