חדשות

אמריקן אקספרס פותחת טרקלין Centurion בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו

הטרקלין כפול בגודלו עם תפריט חדש של השף הראשי, המועמד לפרס ג’יימס בירד, ראווי קפור, ויין מתוצרת מקומית שאצר מנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתוני ג’יליו

אמריקן אקספרס (NYSE:AXP) פתחה היום מחדש את טרקלין סנטוריון שהורחב לאחרונה בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו (SFO). הטרקלין, ששטחו 16,000 רגל רבוע, הוא כיום כמעט כפול בגודלו וכולל מקומות ישיבה נוספים, בר נוסף עם טיסות יין מיוחדות שאצרו סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתוני ג’יליו, ותפריט חדש של השף ראווי קפור ממועדון היאכטות ליהוליו בסן פרנסיסקו.

“אנחנו נרגשים להיכנס לשנה החדשה עם פתיחת טרקלין סנטוריון שלנו בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו”, הצהיר פבלו ריברו, סגן נשיא ומנהל כללי, חוויות טרקלין גלובליות. “עם אוכל, יין ואמנות יוצאי דופן בהשראת צפון קליפורניה, הטרקלין המאובזר היטב הזה נועד להשאיר את חברי הכרטיס בתחושה רעננה ומוכנה לנסיעותיהם”.

בטרקלין סנטוריון ב-SFO יהיה מעתה יותר מקום ליהנות מחברי כרטיס זכאים, כולל שני ברי יין ואזורי בתי קפה, שירותים נוספים, חדרי טלפון פרטיים, מספר חללי עבודה פרטיים ועוד. הטרקלין ממוקם בטרמינל 3 בקומת הביניים.

יין מתוצרת מקומית

הטרקלין יכלול בר חדש בו תוכלו ליהנות מטיסות יין מיוחדות עם ארבעה יינות אזוריים שאצר מנהל היין הנודע אנתוני ג’יליו (Anthony Giglio). הבר החדש משלים את קיר היין הקיים, בו תוכלו לטעום יינות מרחבי קליפורניה. טיסות היין יתחלפו בהתאם לעונה, החל מהיום בטיסת סונומה שרדונה וטיסת קברנה סוביניון מעמק נאפה:

טיסת סונומה שרדונה

*גונדלאך בונדשו חוף סונומה שרדונה 2020.

* Head High Sonoma County שרדונה 2021.

*סונומה קאטרר לה פירס עמק סונומה שרדונה 2019.

*וולט סונומה קוסט שרדונה 2019.

טיסת נאפה קברנה סוביניון

*אמבלם נאפה ואלי קברנה סוביניון 2019.

*קברנה סוביניון 2018 של Miner Emily’s Cuvee נאפה ואלי.

* The Criticבעמק נאפה קברנה סוביניון 2019.

* Twenty Rows קברנה סוביניון בעמק נאפה 2020.

“מכיוון שסן פרנסיסקו ידועה ברחבי העולם בזכות היין ברמה העולמית שלה, תפריט היין בטרקלין סנטוריון בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו מוקדש במלואו להדגשת ענבי קליפורניה המקומיים”, אמר אנתוני ג’יליו, סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון. “לחוויית טיסת היין הראשונה שלנו אי פעם, אני נרגש להציג שניים מאזורי היין המפורסמים והמבוססים ביותר באמריקה – סונומה ונאפה ואלי”.

אוכל ועיצוב מוגבהים

הטרקלין יציע תפריט עונתי חדש שחוגג את ספקי אזור המפרץ מהשף הבכיר של מועדון היאכטות ליהוליו, ראווי קפור. השף יליד הוואי, המועמד לפרס ג’יימס בירד, ימשיך להביא את הכישרון הייחודי שלו לטרקלין סנטוריון ב-SFO עם מנות בהשראת שושלת היוחסין והזיכרונות המשפחתיים שלו, כולל, ירכי עוף במרינדה של קוצ’וג’אנג, אורז בר ומרק קוקוס, וחומץ שחור וגזר בייבי בזיגוג דבש.

צרכנים מעריכים אפשרויות סעודה פרימיום בעת נסיעה דרך טרקליני נמל התעופה. סקר שנערך לאחרונה על ידי Amex Trendex*  מצא כי רוב המשיבים (64%) אמרו כי הצעות מזון ומשקאות פרימיום הן החלקים האהובים עליהם בטרקלינים בנמל התעופה.

הטרקלין יציג שני חיפויי קיר מותאמים אישית מהרצפה עד התקרה של האמנית טרייסי צ’נג, ועיצוב פנים חדש שלוקח רמזים מהכרמים המקומיים, מהנוף ומהערפל האייקוני של סן פרנסיסקו כדי להעניק לאורחים תחושה של רוגע.

גישה ללא תחרות

עם יותר אפשרויות טרקלין מכל מנפיק כרטיסי אשראי אחר בשוק ומנפיק כרטיסי האשראי היחיד עם טרקלין קנייני ב- SFO, American Express Global Lounge Collection™  הוא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אמריקן אקספרס תומכת בחברי כרטיס במהלך נסיעותיהם. אמריקן אקספרס ממשיכה לשפר את רשת מזנוני סנטוריון באמצעות מיקומים חדשים והרחבת טרקלינים קיימים. אמריקן אקספרס הודיעה על תוכניות לפתוח אתרי טרקלין חדשים בנמל התעופה הלאומי רייגן (DCA) בוושינגטון הבירה ובנמל התעופה הרטספילד-ג’קסון אטלנטה (ATL) בשנים 2023 ו-2024 בהתאמה.

*מתודולוגיית AMEX TRENDEX

סקר מקוון זה של Amex Trendex  נערך בין ה-4 בנובמבר ל-7 בנובמבר 2022, בקרב מדגם של 2000 מבוגרים עם HHI> 70k+  שנוסעים במטוס לפחות פעם בשנה. השאלות נערכו באופן מקוון. לתוצאות הסקר המלא יש מרווח טעות של פלוס או מינוס 2 נקודות אחוז.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן