אמריקן אקספרס חושפת את מגמות החופשה המובילות לשנת 2023

American-Express

דוח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023 של אמריקן אקספרס מראה כי מטיילים, ובמיוחד אנשי המילניום ודור ה- Z‏, מתכננים להגדיל את הוצאות החופשה שלהם בשנת 2023 לעומת 2022.

המטיילים מושפעים מהתוכניות ומהסרטים החביבים עליהם, הם מתכננים את יעד החלומות הבא משיקולים קולינריים, והם מונעים מתשוקה לשיפור הרווחה והתמיכה בקהילות מקומיות.

American Express Travel®‎ פרסמה היום את דו”ח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023, ובו ארבעת המגמות הגלובליות שמעניקות לאנשים השראה לטייל השנה:

*עלייתה של חופשת “האקרנים”: סרטים ותכניות טלוויזיה פופולריות, וכן המדיה החברתית נותנים לאנשים השראה לטייל אל מקומות אותם הם ראו על גבי המסך כגון איטליה, פריז, ילוסטון ולונדון

*יעדים ערבים לחך: אנשים בוחרים את היעד הבא שלהם בהתאם למה שהם אוכלים, החל במסעדות המפורסמות, דרך מקומות החביבים על המקומיים ועד לסדנאות בישול.

*גל של בריאות: מגמת החופשות המחזקות את הנשמה והגוף בעלייה, והמטיילים נותנים עדיפות לרווחה העצמית וכן לבריאות הנפשית והפיזית שלהם

*חופשה במקומות לא מוכרים: המטיילים רוצים לגלות פינות חמד נסתרות ולתמוך בקהילה המקומית בה הם מבקרים

מנתוני הדו”ח, המבוסס על נתוני סקר שנערך בקרב מטיילים מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מקסיקו, יפן, הודו ואנגליה, עולה כי למעלה מחצי (52%) מהמשיבים אמרו כי הם מתכננים לצאת לטיולים רבים יותר לעומת השנה הקודמת ואילו 50% מהמשיבים מתכננים להוציא בשנת 2023 סכום גבוה יותר על טיולים מאשר בשנת 2022. 84% מבני דור ה-Zוהמילניום שענו על הסקר מעדיפים לצאת לחופשת החלומות במקום לקנות פריט יוקרתי, ואילו 79% מסכימים כי טיול הוא מרכיב חשוב בתקציב שלהם.

“חופשה היא דבר חשוב ביותר, והמטיילים נותנים עדיפות למסלול מותאם אישית שנבנה סביב תשוקותיהם, החל בתכנון חופשה מלאה סביב הזמנה יחידה לארוחת ערב ועד להפקת הסרטון המושלם בטיק טוק”, זאת לדברי אודרי הנדלי, נשיא American Express Travel. “ליועצים של American Express Travel יש את הכלים והניסיון שיאפשרו להם לעזור לכל מטייל לתכנן את כל סוגי החופשות המושפעות מכל סוג של השראה”.

התובנות העיקריות מדוח מגמות החופשה הגלובליות של American Express Travel לשנת 2023 כוללות את הדברים הבאים:

*תרבות הפופ והמדיה החברתית משפיעות על הפופולריות של חופשת ה”אקרנים”, במיוחד בקרב מטיילים צעירים.

*לאוכל יש השפעה עצומה על יעדי הנסיעה, החל מביקור במסעדות ובמקומות החביבים על המקומיים ועד להשתתפות בסדנאות בישול.

*הרווחה העצמית מקבלת עדיפות גבוהה יותר באתרי חופשה ש”ממלאת את המצברים”.

*המטיילים מעוניינים לגלות פינות חמד נסתרות ולתמוך בקהילות המקומיות בהן הם מבקרים.

לנוכח הגידול בדרישה לטיולים בשנת 2023, American Express Travel מציעה לחברים בעלי כרטיסים זכאים גישה ייחודית לטיולים הכוללת למעלה מ-1,400 טרקלינים בשדות תעופה באמצעות Global Lounge Collection; למעלה מ-7,000 יועצי חופשה; הזמנות למסעדות באמצעות Resy ומדריכי אוכל הזמינים בכתובת Resy.com/Travel; הטבות בלמעלה מ-2,000 בתי מלון ברחבי העולם אשר נבחרו באופן ידני, באמצעות Fine Hotels + Resorts® ו- The Hotel Collection; ועוד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version