חדשות

אימפקס מקדמת נדבך נוסף בחזונה לקיימות גלובאלית (ESG)

 אימפקס חותמת על הסכם לאיסוף  של 10 טון פלסטיק עם חברת CleanHub בעקבות השקת מוצר  Vitamins.io דור 2.0 וחתימה עם 10 חברת ויטמינים גלובליות

CleanHub היא פלטפורמה לאיסוף פסולת שעוזרת לחברות ולמותגים בעולם לאסוף פלסטיק לפני שהוא מגיע לאוקיינוס.

ההסכם שנחתם כולל איסוף של 10 טון פלסטיק כחלק מ-10 פיילוטים שנחתמו בין אימפקס לחברות ויטמינים בעולם לאחרונה.

נמרוד קפלן, סמנכ”ל טכנולוגיה: “בעולם הויטמינים נהוג להשתמש באריזות פלסטיק חד פעמיות אשר מזהמות את הסביבה, ולכן אימפקס שחרטה על דגלה למסד שינוי גלובלי בתחום זה מובילה לשינוי גם בתמיכה שלנו בקיימות על ידי ייצור מוצרים חכמים שלא מייצרים זבל פלסטי ומתוכננים לעבוד למשך שנים רבות. 

הוספנו יכולות דיגיטלית אשר מחוברות לאיסוף פיזי, אשר מאפשרות למשתמשים שלנו לעשות שינוי אמיתי בזיהום שכבר קיים, בנוסף לשימוש יום יומי במוצר בר קיימא.”

חברת אימפקס,  חברת אימפקס איי או בע”מ הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת CleanHub הגרמנית. 

חברת CleanHub הגרמנית היא פלטפורמה גלובלית לאיסוף פסולת שעוזרת למותגים ולקוחות לאסוף פלסטיק לפני שהוא מגיע לאוקיינוס. 

ההסכם שנחתם כולל בתוכו איסוף של 10 טון פלסטיק עבור פיילוטים ראשונים של חברות הויטמינים אשר סגרו פיילוט עם אימפקס.

מהלך זה עומד בקנה אחד עם חזון החברה למכור מוצרים אשר עוזרים לבריאות ואיכות חיי המשתמשים וגם תומכים בשמירה ושיפור הסביבה בה אנו חיים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מגיע מתוך חיבור לחזון החברה המאפשר למשתמשי המוצרים של אימפקס לאסוף פלסטיק בנוסף לשימוש במוצרים ברי קיימא.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן