חוב

אידמיטסו משקיעה בקרן הון סיכון אירופית של חדשנות פתוחה של אמרלד

התיק של קרן אמרלד מתמקד בחדשנות תעשייתית בכימיה של מוצרים וטכנולוגיות נקיות שיכולה לפתור בעיות חברתיות על ידי שיפורים ביעילות אנרגטית והפחתת רמות הפחמן הדו חמצני

אידמיטסו (מטה: טוקיו, יפן) החליטה להשקיע בקרן חדשנות פתוחה ירוק עד, שמנוהלת על ידי Emerald Technology Ventures, ארגון הון סיכון שווייצרי שמתמקד בטכנולוגיות נקיות (מטה: ציריך, שווייץ). בנוסף, אידמיטסו החליטה להקים בסיס חדש לקידום חדשנות פתוחה בשווייץ. כדי ליצור עסקים חדשים, אידמיטסו מחזקת את פעילותה להאיץ חדשנות באמצעות חברות הזנק, לא רק ביפן אלא גם ברחבי העולם.

התיק של קרן אמרלד מתמקד בחדשנות תעשייתית בכימיה של מוצרים וטכנולוגיות נקיות שיכולה לפתור בעיות חברתיות על ידי שיפורים ביעילות אנרגטית והפחתת רמות הפחמן הדו חמצני. ההשקעה של אידמיטסו בקרן הירוק עד הזאת ויצירת השותפות עם אמרלד יממשו סינרגיות חדשות שמתבססות על המומחיות הטכנולוגית ותובנות השוק של אמרלד, וגם על הגישה של אמרלד לחברות הזנק בצפון אמריקה, אירופה וישראל יחד עם הטכנולוגיות הקיימות ורשתות העסקים המטופחים של אידמיטסו. הסינרגיות האלה יובילו ליצירת תיק עסקים עמיד שיוכל להגיב באופן גמיש ואיתן לשינויים בתנאים העסקיים על ידי שילוב של חידושים טכנולוגיים מחברות הזנק.

כדי להאיץ עוד חידושים פתוחים גלובליים, אידמיטסו גם מתכננת להקים בסיס לקידום חדשנות פתוחה אירופי בקנטון השווייצרי באזל שטאט.

“כדי לפתור את הנושאים שבעדיפות בתוכנית הניהול לטווח הבינוני* שלנו, אנחנו חותרים לסינרגיות מירביות עם טכנולוגיות שקשורות לאלה שהקבוצה שלנו כבר פיתחה, וגם נדגיש את הקידום של חידושים פתוחים שמתבססים על טכנולוגיות ורעיונות חיצוניים”, אמר הג’ימה נקמוטו, מנהל ראשי של תכנון אסטרטגיות חדשנות, עסקי החומרים האלקטרוניים, עסקי האגרי-ביו, חומר סוללות ליתיום, קניין רוחני ומחקר באידמיטסו. “ההשקעה הזאת וההקמה של בסיסים בחו”ל הן צעד גדול קדימה עבורנו, למרות שהיישום של חדשנות פתוחה הוא מטרה ארוכת טווח, אנחנו, במיוחד העובדים הצעירים שלנו, מניעים את עצמנו קדימה כדי להניח את היסודות מוקדם”.

אידמיטסו לוקחת את האתגר של יצירת ערך חדש על ידי הקידום של חדשנות פתוחה גלובלית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן