חשיפת הביתן הישראלי באקספו 2020 דובאי למגזר העסקי

צילום: סיון פרג׳

אדיב ברוך יו”ר מכון היצוא, ד”ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, דב קוטלר מנכ”ל בנק הפועלים ואלעזר כהן ניצב ביתן ישראל באקספו חשפו את הביתן הישראלי באקספו 2020 דובאי למגזר העסקי 

באירוע השתתפו חברי המשלחת העסקית Beyond Business של בנק הפועלים ומכון היצוא שנחשפו לראשונה לתוכנית העסקית של הביתן הישראלי המרהיב בתערוכת אקספו 2020 דובאי. האירוע כלל: קוקטייל, מיצג של הביתן הישראלי, טקס גזירת סרט לציון פתיחת האירועים העסקיים בביתן וסיורים בביתנים אחרים באקספו 2020 דובאי. 

אדיב ברוך, יו”ר מכון היצוא אמר באירוע: “אנו שמחים לפתוח את האירועים העסקיים בביתן הישראלי באקספו. לאורך כל השנה יפעל מכון היצוא בשיתוף מנהל סחר חוץ ליצור הזדמנויות עסקיות ולחשוף את התעשייה הישראלית באירועים ומשלחות בסקטורים שונים. השתתפות ישראל באירוע שמתרחש באיחוד האמירויות היא משמעותית מאוד ויש לה השלכות עסקיות רבות. הביתן המרהיב של משרד החוץ נבחר לאחד משלושת הביתנים היפים באקספו והוא מייצג את התמיכה של ישראל בתעשיית ההייטק ומחדד את התרומה של החדשנות הישראלית לאתגרים הגלובאליים. בימים אלו, אנו מציינים שנה להסכמי אברהם, ומסמנים מפנה היסטורי במזרח התיכון שבין מטרותיו הוא ליצור כמה שיותר שיתופי פעולה בין החברות הישראליות לחברות האמירתיות.”

נשיא התאחדות התעשיינים ויו”ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד”ר רון תומר: “להשיק ביתן ישראלי בתערוכת 2020 EXPO באיחוד האמירויות הנו רגע מרגש. רק לפני שנים מספר, להגיע לבקר באיחוד האמירויות עם דרכון ישראלי היה בגדר חלום בלתי מושג לרובנו, וכעת אנו גוזרים את  הסרט לביתן אשר מציג את מדינת ישראל במלוא תפארתה, בלב ליבן של נסיכויות המפרץ. אכן חלום שהתגשם. ביתן זה גם מייצג עתיד חדש, טוב יותר ובהיר יותר, אשר מושתת על עקרונות השלום והאחווה עם שכנינו. ובזכות זאת, נוכל לייצר גם סביבה כלכלית ועסקית חדשה ביננו ובין מדינות המפרץ אשר תוביל לחיזוק הקשרים בין העמים  ולשגשוג של האזור כולו”. 

דב קוטלר, מנכ”ל בנק הפועלים אמר באירוע: “הביקור הזה הוא פעילות מרכזית עבור המשלחת שלנו, המורכבת מיזמים ואנשי עסקים ישראלים בולטים. יש להם עניין רב לשתף ולדון בהזדמנויות חדשות לאור הסכמי אברהם שנחתמו לפני שנה. כולנו מאמינים בשלום, דיאלוג ושיתוף פעולה בין האומות. הסכמי אברהם היוו פריצת דרך מרכזית במזרח התיכון וכולנו נלהבים מהעתיד המשותף שלנו. עם למעלה מ -400 חברות פינטק, ישראל היא שם נרדף לחדשנות בתעשייה הזו במגוון רחב של תחומים כגון: מערכות תשלומים, ניהול פיננסי אישי, הלוואות ומימון, סיכוני הונאה ועוד. במהלך המחצית הראשונה של 2021 ראינו 2.3 מיליארד דולר שהושקעו ב- פינטק הישראלי, עלייה חדה מהשנה הקודמת. ונוכל לעשות יותר אם נשתף פעולה “

אלעזר כהן ניצב ביתן ישראל אקספו דובאי: “זה כבוד גדול לקבל משלחת ישראלית כה חשובה לביתן שלנו באקספו 2020. הנוכחות שלכם כאן היא עדות ליחסים הכלכליים הפוריים שאנו בונים עם איחוד האמירויות. נתוני הסחר לאחר שנה לחתימה על הסכמי אברהם מבטיחים מאוד. הודות לפעילויות כמו שלכם, אנו יכולים להמשיך לחזק מערכת יחסים זו ולהשיג תוצאות סחר גבוהות יותר. ביתן ישראל באקספו 2020 הוא שותף לפיתוח מאמצים כלכליים נוספים וליצירת קשרים עסקים עתידיים. אני מאחל הצלחה לפעילויות העסקיות בעתיד.

בין אנשי העסקים הישראלים שהשתתפו באירוע: איציק אברכהן, מנכ”ל שופרסל, דודי וייסמן, יו”ר סונול, אבנר סטפק, הבעלים וסגן יו”ר בית ההשקעות מיטב-דש, משה קפלינסקי, מנכ”ל בז”ן, מרדכי מרדכי, יו”ר דירקטוריון “מקורות” חברת מים, דורון ספיר, יו”ר ושותף בחברת מיכמן, גל אביב, מנכ”ל קבוצת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות, תומר רביד, מנכ״ל חברת בי קומיוניקיישנס, משה רוזנבלום, מנכ”ל קניוני עופר, חנה הולנדר, מנכ”לית אקסלנס, דב מורן, מייסד ומנהל שותף של קרן Grove Ventures, עומר אונגר, מנכ”ל מאסטרקארד ישראל, ג’וליה זהר, מנכ”לית טחינה אל ארז, יאיר סרוסי לשעבר, רון תומר, מנכ”ל אוניפארם ונשיא התאחדות התעשיינים, גליה אלבין, יו”ר אלמדיה, ליאון אביגד, מנכ”ל ומבעלי רשת מלונות בראון, ניר וייצמן, מבעלי רשת מלונות בראון, מנכ”ל אבי דור, מנכ”ל רשת מלונות פרימה, יוסי אבו, מנכ”ל דלק קידוחים, אודי קשקש, מנכ”ל ונשיא חברת RAD, עפיף עפיפי מנכ״ל קבוצת עפיפי, עופר גונן, מנכ”ל כלל ביוטכנולוגיה, דן בר-און, מנכ”ל רשת בודי שופ, הראל טייב, המייסד והמנכל של חברת Kryon Systems, אבירם סושרד, מנכ”ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, יורם ראב”ד, שותף ומנהל בפירמת עורכי הדין שבלת, צבי אגמון, שותף ומייסד במשרד אגמון ושות’ רוזנברג הכהן ושות’, רז בכר, מנהל האקסלרטור של מייקרוסופט ישראל, צחי וייספלד, מנכ”ל איגנייט – האקסלרטור של חברת אינטל, גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי, פרופ’ יצחק שפירא, סגן מנהל בית חולים איכילוב, יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, גלית פרץ, מנהלת היחידה למחקרים קליניים במכבי שירותי בריאות, ברק זיגדון, מנהל שותפויות אסטרטגיות אירופה והמזרח התיכון במאנדיי, טל רז, סמנכ”ל הכספים של קבוצת אפקון ועוד רבים. 

בתמונה מימין לשמאל:

גדי אריאלי מנכ”ל מכון היצוא, רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, אדיב ברוך, יו”ר מכון היצוא, דב קוטלר, מנכ”ל בנק הפועלים, אלעזר הכהן, מנהל הביתן הישראלי באקספו דובאי ופיטר פלצ’יק שהנחה את הטקס.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version