חדשות

שני מינויים חדשים בישראל לענקית הפינטק והתשלומים הבינלאומיים Airwallex

ענקית הפינטק והתשלומים הבינלאומיים Airwallex, בעלת פלטפורמה גלובלית לתשלומים ושירותים פיננסיים, הכריזה היום על שני מינויים חדשים לצוות החברה בישראל ובמזרח התיכון: נעה גסטפרוינד תוביל את הפעילות מול חברות הצמיחה בתחום הסייבר, הפינטק והתכנה ואופיר בירמן יוביל את תחום הפתרונות הטכנולוגים (solutions engineering) באזור. 

נעה גסטפרוינד מגיעה מתחום הפיתוח העסקי והאסטרטגיה בענף הפינטק. בין היתר, היא שימשה כסמנכ”לית הפיתוח העסקי של סטארט אפ הפינטק UNIPaaS, מנהלת משאבי האנוש והתפעול של חברת הפינטק Tiplati וכמייסדת משותפת של UAE-IL Tech Zone, גוף המקדם שיתופי פעולה בין קהילת ההיי-טק הישראלית לאיחוד האמירויות.

אופיר בירמן, שצבר ניסיון משמעותי בתחום התשלומים, יהיה מהנדס הפתרונות (Solution Engineer) הראשון של איירוולקס בישראל ובמזרח התיכון. בתפקידיו הקודמים שימש בירמן כמהנדס מכירות בחברת Rapyd וכמנהל מכירות בחברת All Forward. במסגרת תפקידו החדש הוא יעבוד עם לקוחות Enterprise על פיתוח ואינטגרציה של מוצריהם עם מערך המוצרים של איירוולקס, במטרה להאיץ את פעילותם העסקית. 

המינויים של בירמן וגסטפרוינד מצטרפים לשורה של מינויים שביצעה איירוולקס בחודשים האחרונים בישראל  על מנת להאיץ את צמיחתה בישראל ובמזרח התיכון.  

אור ליבן, מנכ”ל Airwallex בישראל והמזרח התיכון, ציין: “המינוי של נעה ואופיר מסמן את המשך התנופה של איירוולקס בישראל ובמזרח התיכון, הנשענת על הצורך ההולך וגדל של חברות, בכל הגדלים והמגזרים, בפתרונות פינטק ותשלומים ברמה הגבוהה ביותר”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן