רייזור לאבס השלימה בהצלחה בדיקת היתכנות למוצר ה-DataMind AI עם תאגיד כרייה אוסטרלי

רז רודיטי, מנכ״ל ומייסד שותף בחברת רייזור לאבס, קרדיט צילום: ישראל פררה

חברת רייזור לאבס, המפתחת כלים מבוססי בינה מלאכותית המייעלים את פעילות מכונות הייצור התעשייתיות המסורתיות, דיווחה הבוקר כי תאגיד כרייה אוסטרלי מהגדולים בעולם, אישר כי בדיקת ההיתכנות אוף ליין למוצר הבינה המלאכותית DataMind AI הסתיימה בהצלחה ולפיכך רייזור זכאית לבונוס הצלחה בסך 1 מיליון דולר. זאת לאחר שהמוצר עמד ביעדים שהוגדרו כמדדי ביצוע – חיזוי תקלות באחוזי דיוק גבוהים – וכן יעדים שהוגדרו עבור עמידה בלוחות הזמנים. 

הצלחת פיילוט האוף ליין הינה הוכחה ליכולות המוצר והיא צפויה להביא, בהינתן השלמת הפיתוח בהצלחה, להטמעה של המוצר במכונות נוספות בתאגיד הכרייה ובלקוחות נוספים בסקטור כריית המחצבים. כחלק משיתוף הפעולה עם תאגיד הכרייה האוסטרלי, חברת רייזור לאבס עתידה לספק את הטכנולוגיות שפתחה ולסייע בייעול תהליך הכרייה באוסטרליה.

חברת רייזור לאבס נוסדה לפני ארבע שנים על ידי שלושה שותפים. החברה מפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור תעשייתיים בתעשיות הכרייה, כימיקלים, תשתיות ועוד. מוצר הדגל של החברה הופך מכונות ייצור כבדות למכונות חכמות ופועל בתצורת SaaS. המוצר מתממשק לסנסורים של המכונה מרחוק ויכול לזהות תקלות ולבצע אופטימיזציה לתהליכי הייצור באופן שחוצה את רף הבינה האנושית.

רז רודיטי, מייסד ומנכ”ל רייזור לאבס: “אנו שמחים על השלמת הפיילוט, עם אחת מחברות הכריה הגדולות בעולם. הפיילוט מסתיים בהצלחה גדולה ואישור של בונוס ההצלחה לאחר שהתוצאות שהוצגו היו טובות מהצפוי. הצלחה זו היא חלק מתכנית אסטרטגית בדרך להפצת מוצר החברה בקנה מידה נרחב בענף הכרייה במטרה לייעל משמעותית את הפקת משאבי הטבע בעולם.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version