קרן ION מובילה השקעה של 20 מיליון דולר ביוניקורן האינושרטק At-Bay

צוות החברה והמייסדים, קרדיט: At Bay

יוניקורן האינשורטק At-Bay, המבטח ארגונים כנגד איומי סייבר, מרחיב את סבב D עם השקעה של 20 מיליון דולר נוספים בהובלת קרן ION Crossover Partners. ההרחבה מביאה את סך ההשקעות בחברה ל-296 מיליון דולר, ושווי החברה עומד על 1.35 מיליארד דולר.

סבב D של החברה הובל על ידי הקרנות Lightspeed Ventures ו- ICON Ventures. בהשתתפות קרן הצמיחה Glilot+ והמשקיעים הקיימים Khosla Ventures, היזם והמשקיע שלמה קרמר, קומרה קפיטל, M12 קרן ההשקעות של מיקרוסופט, Acrew Capital וקרן HSB של Munich Re Ventures מבטחת המשנה הגדולה בעולם. זהו סבב הגיוס השלישי של החברה ב-18 החודשים האחרונים, המגיע לאחר שהחברה צמחה בשנה שחלפה ב-800% ורשמה פרמיה שנתית חוזרת (ARP) של יותר מ-160 מיליון דולר.

החידוש הגדול ש- At-Bay מביאה לתחום ביטוחי הסייבר, הוא שילוב של פוליסת ביטוח עם יכולות אבטחת מידע, המאפשר להוריד באופן אקטיבי את רמת הסיכון של מבוטחיה. הפתרון נחוץ לענף הביטוח על רקע תקיפות סייבר קשות שצלחות והפכו לעניין שבשגרה. העליה בתקיפות כופרה בשנת 2020 גרמה להפסדים כבדים של חברות הביטוח ורוב החברות בשוק העלו מחירים באופן דרסטי.

הטכנולוגיה שפיתחה At-Bay נותנת מענה לבעיה זו, שהיא מאפשרת איתור ותיקון נקודות תורפה במערכות של הארגון המבוטח. בכך מורידה את תדירות תקיפות הכופרה בתיק שלה ביותר מ-7 פעמים לעומת חברות ביטוח מתחרות. כך מתאפשר ל- At-Bay להציע מוצרי ביטוח הנותנים כיסוי רחב יותר במחיר נמוך מהמתחרים בשוק. התהליך שמציעה החברה הוא אוטומטי לחלוטין והפוליסה מופקת תוך 30 שניות, דרך פורטל החברה או על גבי פלטפורמות דיגיטליות להשוואה ורכישת מוצרי ביטוח.  

“סיכון סייבר מתנהג באופן שונה מהסיכונים המסורתיים אליהם רגילות חברות ביטוח” אומר רותם אירם, מנכ”ל At-Bay. “סיכוני סייבר משתנים מהר ולכן קשה להעריך במדויק את הסיכון באמצעות הסתמכות על מידע מן העבר. הנזק מתקיפות סייבר עולה באופן תדיר בשנים האחרונות וכתוצאה מכך הביקוש לביטוח צומח גם הוא, אך מרבית חברות הביטוח חוששות לבטח תחום בו הן אינן מבינות שפועל על פי חוקים שאינן מכירות.”

“ענף ביטוח הסייבר מתמודד כרגע עם משבר חסר תקדים. תקיפות סייבר עברו אבולוציה מהירה מאוד מגניבת כרטיסי אשראי לתקיפות כופרה מתוחכמות כנגד מערכות התפעול של הארגון. כתוצאה מכך, יותר ארגונים הפכו למטרה של התוקפים והנזק מתקיפה עלה משמעותית גם הוא”, אומר רומן יצקוביץ’, סמנכ”ל ריסק ב- At-Bay. “שילוב היכולות שלנו כחברת ביטוח וכחברת אבטחה המבצעת ניטור סיכוני סייבר רציף, נותן לנו יתרון משמעותי על מול המתחרים בענף.”

“ל-At-Bay יש הזדמנות אדירה לעצב מחדש את מערכת ההפעלה הביטוחית”, אמר ג’ונתן קולודני, שותף ב- ION Crossover Partners. “אנחנו כבר רואים את ההשפעה החיובית שלהם על עסקים קטנים ובינוניים על ידי צמצום אירועי תוכנות כופר, ואנחנו נרגשים לראות את ההשפעה שלהם גדלה כאשר הם מיישמים את פלטפורמת החיתום האוטומטית הקניינית שלהם על מוצרים ושירותים חדשים.”

At-Bay נוסדה ב-2016 ומעסיקה 120 עובדים, כ-50 מהם מועסקים במרכז הפיתוח בישראל והשאר בסן פרנסיסקו, ניו יורק ואטלנטה. ההשקעה תשמש בין השאר להכפלת מצבת העובדים בישראל. צוותי הפיתוח של At-Bay משלבים מומחים מעולמות התוכנה, אבטחה, דאטה וריסק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version