קרן ההשקעות טנא מקימה קבוצה קמעונאית חדשה תחת השם: “חמדיה גרופ”

Hamadia Group Brand6

לאחר שרכשה את שתי החברות: דלתות חמדיה וחברת רשפים תקים קבוצה שתמזג את הפעילות העסקית תחת קורת גג אחת

במסגרת המהלך החנויות של שני המותגים יוסבו לרשת אחת שבה יימכרו מותגי חמדיה ורשפים ביחד. 

היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-12 מיליון שקל. 

הסניף המאוחד הראשון ייפתח במתחם העיצוב רד דיזיין שבקריית אתא

אהוד סאסי מנכ”ל ושותף בדלתות חמדיה: “מהלך זה הינו אסטרטגי והשאיפה להיות הגורם המשמעותי והמוביל בשוק הדלתות בישראל”.

קרן ההשקעות טנא, מקימה בימים אלה קבוצה קמעונאית חדשה תחת השם חמדיה גרופ, במסגרתה תמזג את הפעילות העסקית של חברת דלתות חמדיה וחברת רשפים. 

בשנת 2019 נמכרה השליטה של דלתות חמדיה (51%) לקרן טנא, בשותפות עם אהוד סאסי – מנכ”ל ובעלים ובמאי 2021 רכשה חברת דלתות חמדיה באמצעות קרן ההשקעות טנא, את השליטה בחברת רשפים במטרתה לייצר יתרון יחסי בענף דלתות הפנים והכניסה בישראל, ולהיות הגורם המשמעותי בשוק זה.  

במסגרת הקמת הקבוצה החדשה תפעל חמדיה גרופ לסינרגיה בין שני המותגים ברצפת המכירה. מיזוג החברות יוצרת את הרשת המובילה המונה בתחום דלתות כניסה ופנים בישראל כ 12 סניפים ברחבי הארץ. בכך תאפשר לצרכן לרכוש תחת קורת גג אחת  גם דלתות כניסה וגם דלתות פנים בכל סניפי הקבוצה. כמו כן, הקבוצה תפעל לשמור על שני המותגים, שכל אחד מהם עולם תוכן נפרד. 

כמו כן במסגרת הקמת הקבוצה הקמעונאית של חמדיה גרופ, הפעילות העסקית תכלול מיזוג של  שני המותגים  שיתאגדו  באולמות תצוגה  תחת קורת גג אחת.  הקבוצה תשיק קונספט חדש ל – 12 סניפיה, שהראשון יפתח בימים אלה במתחם העיצוב redesign (רד דיזיין) בקריית אתא. הסניף משתרע על שטח של כ- 300 מ”ר,  ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪. הסניף החדש יציע שני חללים עיקריים לכל מותג בנפרד שיציעו מגוון רחב  של  דלתות פנים ודלתות כניסה, במגוון עצום של עיצובים ומחירים ובהתאמה אישית. במהלך זה צפויים  להיפתח 12 סניפים מתחדשים בהשקעה של 12 מיליון ₪. 

אהוד סאסי מנכ”ל ושותף בדלתות חמדיה : “הקמת קבוצת חמדיה גרופ מהווה יתרון והזדמנויות מול הקבלנים, אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים בשל תהליך המכירה, הן השירות והן בשל המומחיות והיכולת לייצר קישור בין שני המותגים בתוך אולמות תצוגה משותפים”. לדבריו: “חיבור שני המותגים דלתות  חמדיה ורשפים יוצר  סינרגיה, חשיפה,  ונוחות ללקוח במסגרת חנויות -One stop shop.” 

עוד מסר סאסי: “מבדיקות שוק שערכנו עולה כי בתחום הדלתות  הצרכנים רוצים לרכוש  ישירות מהיצרן עם אחריות וקשר ישיר.  הצרכן הישראלי בודק  בממוצע בין 2 ל – 3  מקומות  לפני שהוא מקבל את החלטה ברכישת דלתות פנים וכניסה  ומכאן התקבלה ההחלטה להקים את קבוצת חמדיה גרופ כאשר שני המותגים מתאחדים תחת קורת גג אחת בחנות, תוך שמירה על בידול של כל מותג”.

במסגרת הקמת הקבוצה החדשה מונה רועי רגרמן כמנכ”ל דלתות רשפים. לדברי רועי רגרמן: ” שמח על הצטרפותי לדלתות רשפים וחמדיה גרופ ומאמין באמונה גדולה בפוטנציאל העסקי העצום  של דלתות רשפים ומשפחת חמדיה גרופ” .

קרן טנא,  קרן השקעות פרטית ישראלית שנוסדה בשנת 2004 על ידי ד”ר אריאל הלפרין. ההשקעות של הקרן מתרכזות בחברות תעשייה ישראליות עם פוטנציאל פיתוח וצמיחה מחוץ לישראל. 

דלתות חמדיה, צילום: ישראל כהן

דלתות חמדיה נוסדה בשנת 1949, נחשבת ליצרנית דלתות הפנים הוותיקה והמובילה בישראל. מתמחה בקטגוריה  דלתות פנים, דלתות מבודדות רעשים, דלתות אקוסטיות, דלתות עמידות בפני נזקי מים (בשימוש סביר).  לחברה מפעל בקיבוץ חמדיה וידוע בייצור דלתות פנים בחזית הטכנולוגיה.    

חברת רשפים הוקמה בשנת 1982 על ידי איש העסקים רפי סלהוב שימשיך כשותף ברשפים ובניהולה. ונחשבת כיום מהמובילות והגדולות בישראל לייצור דלתות חוץ איכותיות, דלתות בהתאמה אישית, דלתות פלדה, דלתות חסינות אש, דלתות למחסנים ואת כל מוצרי הממ״ד. לחברה מפעל  באשקלון . בשתי החברות יחד מעסיקים בתעשייה ישראלית כחול לבן כ- 600 עובדים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version