קרן ההון סיכון TELUS Ventures מינתה את רוית ורשה דור לשותפה ומנהלת ההשקעות בישראל

telus-ventures

הקרן מרחיבה את פעילות ההשקעות בישראל ואת המחויבות שלה לתעשיית הסטרטאפים וההון סיכון המקומית 

קרן ההון סיכון TELUS Ventures, זרוע ההשקעות האסטרטגית של חברת הטכנולוגיה והתקשורת הבינלאומית TELUS מודיעה על מינויה של רוית ורשה דור כשותפה ומנהלת ההשקעות של הקרן בישראל. המינוי של רוית מדגיש את המחויבות של TELUS Ventures  להרחבת הפעילות הגלובלית שלה תוך התמקדות בשיתופי פעולה עם קרנות הון סיכון וחברות סטארט אפ מקומיות ומיצוי הפוטנציאל הרב שקיים בישראל להשקעות אסטרטגיות. משנת 2020 השקיעה TELUS Ventures למעלה מ-25 מיליון דולר (אמריקאי) בסטארט אפים ישראלים וקרנות הון סיכון לרבות בחברות Zebra Medical (כיום Nanox), Techsee, וקרן ההון סיכון LionBird.

לרוית יש מעל עשרים שנות ניסיון בניהול השקעות, פיתוח עסקי, יזמות, ניהול מוצר וחדשנות. כשותפה ומנהלת ההשקעות של הקרן בישראל, רוית תהיה אחראית על איתור והובלת השקעות בחברות חדשניות כחלק מהחזון העסקי של TELUS Ventures לסייע בפיתוח וצמיחה של חברות העוסקות במציאת פתרונות לאתגרים עמם מתמודדת האנושות. ההשקעות יתמקדו בתחומי הרפואה הדיגיטלית, חקלאות מתקדמת (AgTech), ערים חכמות, IoT (קישוריות אינטרנט מקיפה),סייבר ותקשורת קצה. 

עד לאחרונה הייתה רוית שותפה ומנהלת הפעילות בישראל של גוף ההשקעות KAMET VENTURES. לפני כן, בין יתר תפקידיה המקצועיים, היא הובילה את תחום החדשנות בבריאות דיגיטלית במשרד הבריאות. רוית החלה את הקריירה שלה ביחידה 8200 של חיל המודיעין ומחזיקה בתואר ראשון בביו-אינפורמטיקה  (B.Sc Bioinformatics) מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת קיימברידג’ באנגליה.  

“באמצעות השקעות בחברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות, TELUS Ventures  מתכוונת לתמוך בצמיחה וחדשנות מקומיים,” מציין טרי דוייל (Terry Doyle) שותף מנהל וסגן נשיא ב TELUS Ventures. “אנחנו נרגשים לצרף את רוית לצוות של הקרן. הניסיון הרב שהיא מביאה וההבנה העמוקה שלה בשוק הטכנולוגיה הישראלי חיוניים לזיהוי והובלה של הזדמנויות השקעה אסטרטגיות עבור TELUS Ventures.”

“אני גאה להצטרף ל TELUS Ventures, ושמחה על ההזדמנות לסייע לסטארט אפים בישראל לצמוח גלובלית  באמצעות שיתוף פעולה עם TELUS,” מוסיפה ורשה דור. “כמי שבאה מתוך התעשייה, אני מכירה היטב את היכולות הטכנולוגיות והיקף החדשנות בישראל, אני גאה להמשיך ולחזק את הקשר המיוחד עם קרן LionBird ונרגשת לעבוד עם TELUS לקידום חברות הפורטפוליו שלנו, לעזור להן לשגשג ולייצר שינוי והשפעה ארוכי טווח.”   

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version