קידום החינוך בנושא הסוכרת כדי להבטיח מחר בריא יותר

Promote education on diabetes for a healthier tomorrow

קמפיין מודעות וחינוך של ISA ליום הסוכרת העולמי 2022

איגוד הממתיקים הבינלאומי (ISA) שמח לחדש את תמיכתו ביום הסוכרת העולמי (WDD) זו השנה האחת עשרה ברציפות, ומצטרף לקריאה לפעולה של הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF) כדי להדגיש את הצורך בגישה טובה יותר לאיכות החינוך לסוכרת כדי להגן על המחר.

קידום גישה טובה יותר לחינוך לסוכרת

יותר מחצי מיליארד אנשים חיים כיום עם סוכרת ברחבי העולם ומיליונים נוספים נמצאים בסיכון לפתח סוכרת. אחד מכל שני אנשים עם סוכרת לא יודע שהם חולים במחלה ונשאר לא מאובחן. בהנוסף חשוב לציין כי הצפי הוא כי עד 2030 מספר המבוגרים החיים עם סוכרת יעלה ל-643 מיליון ויגיע עד 2045 ל-784 מיליון. לכן, אנשים החיים עם סוכרת זקוקים לגישה לחינוך מתמשך לסוכרת, כולל בנושא תזונה, כדי להבין את מצבם ולבצע את הטיפול העצמי היומיומי החיוני לשמירה על בריאות והימנעות מסיבוכים.

הצטרפו לסדנה שמארגנת הפדרציה המקסיקנית לסוכרת

אנשי מקצוע בתחום הרפואה מוזמנים להצטרף לסדנה שאורגנה ל-23 בנובמבר 2022 בין השעות 17:00-19:00, שעון מקסיקו סיטי (חצות עד 2:00 בבוקר ב-24 בנובמבר לפי שעון CET), בידי הפדרציה המקסיקנית לסוכרת (Federación Mexicana de Diabetes – FMD), ובתמיכת ISA, בנושא ‘שימושים ויתרונות של ממתיקים דלי/ללא קלוריות’. פרטים נוספים על התוכנית וההרשמה זמינים כאן.

למדו מהן ההנחיות התזונתיות העדכניות ביותר לטיפול בהשמנת יתר וסוכרת

סמינר מקוון של הפדרציה האירופית של איגודי התזונאים (EFAD) ורשת המומחים האירופית לדיאטה (ESDN) שלה בנושא השמנת יתר, המתקיים בנובמבר 2022 (תאריך מדויק טרם נקבע) יציג את ההנחיות התזונתיות העדכניות ביותר לניהול השמנת יתר וסוכרת, כולל לגבי התפקיד של סוכרים וממתיקים דלי/ללא קלוריות. מידע נוסף יהיה זמין בקרוב.

חינוך אודות ממתיקים דלי/ללא קלוריות יכול לעזור לאנשים החיים עם סוכרת: קמפיין ISA עבור WDD 2022

אנשי מקצוע בתחום הבריאות כמו גם אנשים החיים עם סוכרת צריכים לקבל גישה טובה יותר לחינוך תזונתי עם סוכרת, כולל לגבי התפקיד של ממתיקים דלי/ללא קלוריות בשליטה בסוכרת.

ממתיקים דלי/ללא קלוריות מציעים לאנשים עם סוכרת אפשרויות מזון רחבות יותר על ידי מתן ההנאה של טעם מתוק מבלי להשפיע על השליטה ברמת הגלוקוז בדם. מחקרים מראים שבניגוד לפחמימות, ממתיקים דלי/ללא קלוריות אינם מעלים את רמת הסוכר בדם, ושאנשים עם סוכרת יכולים להשתמש בהם בבטחה. הדבר מוכר גם בידי הרשות האירופית לבטיחות במזון (EFSA) אשר אישרה את הטענה הבריאותית לפיה ממתיקים דלי/ללא קלוריות המשמשים כתחליף לסוכרים גורמים לעלייה נמוכה יותר ברמת הסוכר בדם לאחר צריכה בהשוואה למזונות ומשקאות המכילים סוכר.

אתר האינטרנט של ISA מספק חומרים חינוכיים רבים על תפקידם של ממתיקים דלי/ללא קלוריות בסוכרת, כולל הקלטות של סמינרים מקוונים ואירועים מדעיים קודמים, כמו גם משאבים שונים לאנשי מקצוע בתחום הרפואה שפותחו במטרה לספק מידע מדעי מבוסס ראיות על הבטיחות, השימוש, התפקיד והיתרונות של ממתיקים דלי/ללא קלוריות, כגון האינפוגרפיקה: ‘ממתקים דלי/ללא קלוריות בסוכרת’ ודף המידע ‘בקרת סוכרת וסוכר בדם עם ממתיקים דלים/ללא קלוריות’.

פעילויות ISA לרגל יום הסוכרת העולמי אושרו על ידי ארגוני סוכרת בינלאומיים כולל האגודה הברזילאית לסוכרת (ANAD), הפדרציה הקולומביאנית לסוכרת (FDC), הפדרציה המקסיקנית לסוכרת (FMD) והפדרציה הברזילאית של ארגוני הסוכרת (FENAD).

שתפו את קמפיין ISA  ליום הסוכרת העולמי 2022 ברשתות החברתיות עם חברים, בני משפחה ורשתות באמצעות ההאשטאגים הייעודיים #ISA4WDD, #WDD2022  ו-#EducationToProtect.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version