קונטיקס, מכריזה על הסכם למכירת גרעין השליטה לחברת ההשקעות קורט סקוואר קפיטל פרטנרס

Connatix

השותפות צפויה להאיץ חדשנות בתחום הווידאו ולתמוך בתוכנית התרחבות גלובלית

קונטיקס (Connatix), החברה המובילה בתחום טכנולוגיית וידאו למו״לים, יוצרי תוכן ולמפרסמים, הכריזה היום כי חתמה על הסכם למכירת גרעין השליטה לקורט סקוואר קפיטל פרטנרס Court Square Capital Partners)) האמריקאית. השותפות עם קורט סקוואר, מהצוותים המנוסים ביותר בתעשיית הפרייבט אקוויטי, תאפשר לקונטיקס להרחיב את הפעילות הגלובלית, לבצע מיזוגים ורכישות ולהאיץ פיתוח מוצרים חדשים.

קונטיקס נוסדה בשנת 2014 על ידי המנכ”ל דיוויד קשק וסמנכ”ל התפעול אורן שטרן. החברה עוזרת לאתרי תוכן ולמפרסמים לייצר ולהציג חוויות וידאו פרימיום. הפלטפורמה כוללת נגן וידאו, פורמטים של תוכן, וטכנולוגיה המאפשרת למכור ולהציג פרסומות וידאו. קונטיקס משרתת יותר מ-3000 יוצרי תוכן ויותר מ-1000 מפרסמים ברחבי העולם.

עם המייסדים הישראלים וצוות ההנהלה שהגיע מחברות כ-Conduit, Fiverr ו-Wibki, לקונטיקס יש קשר חזק לקהילת ההיי-טק הישראלית. בשנת 2019, קונטיקס רכשה את הסטארט-אפ הישראלי – קאמידו (Kamidoo), שבנה פלטפורמה לייצור ולשיפור תוכן בעזרת בינה מלאכותית. בשנים שלאחר הרכישה, קונטיקס הרחיבה את השימוש ב-AI לבניית מוצרים נוספים, הכוללים פתרונות טירגוט קונטקסטואלי (Contextual Targeting) לווידאו, הראשונים מסוגם, וסרטוני תוכן דינמיים, הנוצרים אוטומטית בעזרת הטכנולוגיה, וזמינים ללקוחות החברה באמצעות ספריית תוכן עשירה.

ההשקעה של קורט סקוור קפיטל תעזור לקונטיקס להאיץ את הצמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות אסטרטגיים ולהרחיב בהמשך השנה את החדירה שלה לשווקים בינלאומיים מובחרים. קונטיקס כבר החלה לנצל את הכוח הייחודי של נתונים קונטקסטואליים לפרסום בוידאו, והשקעה זו תסייע לחברה להרחיב את היצע המוצרים שלה, המיועדים למפרסמים, מוצרים שימשיכו לגשר על הפערים בין מפרסמים ליוצרי תוכן.

״מאז הקמתה, המשימה של קונטיקס הייתה לעזור ליוצרי תוכן להרחיב את עסקיהם באמצעות חוויות וידאו מוצלחות”, אמר דייוויד קשק, מנכ”ל ומייסד- שותף של קונטיקס. “אנו שמחים לשתף פעולה עם קורט סקוור קפיטל, כדי לקדם את המשימה הזו בהיכנסנו לשלב הבא של צמיחת החברה. הניסיון הרב שלהם, וכן הידע והחזון המשותף לפוטנציאל הצמיחה של קונטיקס, הפכו אותם לשותף אידיאלי להשקעה”.

“קונטיקס הציגה צמיחה מרשימה וביססה את עצמה כמובילה בשוק”, אמר קווין ווייט, שותף בקורט סקוור קפיטל. “לקורט סקוור יש היסטוריה ארוכה של תמיכה בחברות מובילות בשוק, המנוהלות על ידי מייסדים, ואנו שמחים לחלוק את המומחיות ואת המשאבים שלנו עם קונטיקס, תוך בחינה של אפיקי צמיחה אורגניים והזדמנויות מיזוגים ורכישות, הממצבים את החברה לקראת המשך הצלחה עולמית”.

דיוויד קשק ימשיך לשמש כמנכ”ל קונטיקס וכחבר דירקטוריון יחד עם אורן שטרן מייסד-שותף וסמנכ״ל התפעול של החברה. חברת ההשקעות וולישן פרטנרס (Volition Partners), מהמשקיעים הראשונים בקונטיקס, תישאר מושקעת בחברה. בנק ההשקעות וויליאם בלייר שימש כיועץ פיננסי של קונטיקס בעסקה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version