קונג’ן מפתחת דבקים חדישים בעלי ביצועים גבוהים ממרכיבים טבעיים

Conagen

דבקים ברי קיימא בהמסה חמה פותרים יצרנים ממכשולים מסורתיים בהדבקה

עידן דבקים חדש הגיע עבור יצרנים המחפשים פתרונות הדבקה ניתנים לניתוק מבני כדי למנוע בזבוז ולחסוך בעלויות בייצור. Conagen, חברת החדשנות הביוטכנולוגית, הכריזה על הפיתוח המבוקש מאוד של דבקים הניתנים להמסה חמה בעלי ביצועים גבוהים המיוצרים באמצעות ביו-מולקולות ברות קיימא וטבעיות.

“קונג’ן את האתגרים העומדים בפני היצרנים בחיפוש אחר דבקים מבניים חזקים שמחזיקים מעמד לאורך זמן, שמציעים ביצועים חזקים ואת האפשרות החשובה לנתק את ההדבקה לפני פעולות הגימור הסופיות כדי לספק מוצרים מושלמים”, אמר ג’יי מקנמרה, סגן נשיא ליישומים כימיים.

היתרונות של דבקים ניתנים לניתוק בחוזק גבוה מועילים לתעשיות רבות. לדוגמה, טלפונים חכמים ואלקטרוניקה שניתנים לתיקון ללא מאמץ, וכן ניתן לפרק אותם בסוף חייהם מבלי לפגוע ברכיבים לשחזור ומחזור של חלקים יקרי ערך המגיעים כיום למזבלות.

“הדבק החם הניתן לניתוק, הפטנט של Conagen, הוא דבק שחזק להפליא ממה שמשמש כיום בשוק ויכול להתעלות על מוצרים מבוססי נפט עם יתרון בר קיימא שחוסך זמן, עלויות ומפחית בזבוז”, אמר מקנמרה.

בנוסף אומר מקנמרה, “הדחיפה הבלתי צפויה בביצועים מגיעה מהמרכיבים המותססים של קונג’ן שכבר נמצאים בקנה מידה תעשייתי מלא”. כמו כן, “קונג’ן פתוחה לדון בהזדמנויות למסחור עם יצרנים המעוניינים בעידן חדש של חומרי ביצועים”.

דבקים מציעים יתרונות רבים בחיבור חומרים, כולל קלות השימוש בהשוואה לריתוך, איטום, חלוקת לחץ ועמידות סביבתית. נכון לעכשיו, היצרנים מדביקים שני חלקים יחד ומחכים יום כדי לחזק את הקישור. אם יש פגמים בקישור, המוצרים המודבקים נזרקים מכיוון שלא ניתן לבטל את הפעולה, מה שגורם לבזבוז זמן וחומרים.

כיום, רוב דבקי ההמסה התגובתיים מסתמכים על כימיה לאחר קישור לפיתוח חוזק הדבקה. החיסרון בגישה זו הוא שתהליך החיזוק הוא בלתי הפיך, וככזה, מעכב או מונע את ניתוק הקשר כמעט לחלוטין.

בעוד המרכיבים של דבקי ההמסה החמים של Conagen נמצאים בדרך כלל בטבע, כדי לפתח דבקים ברי קיימא הניתנים לניתוק, Conagen ממנפת את טכנולוגיית התסיסה המדויקת שלה כדי להנדס מסלול סינתטי בלתי תלוי בחומרי מקור צמחיים, בייצור מרכיבים מבוססי ביולוגיה יעילים וברי קיימא יותר ממה שניתן היה להשיג עם גרסאות שמסונתזות באופן כימי.

ההשראה של Conagen נובעת מחומרים בעלי יכולת ריפוי עצמית, תוך שימוש במרכיבים ברי קיימא טבעיים, אותם הופכים לדבקים חמים ניתנים לניתוק בעלי חוזק גבוה. “התהליך פשוט כמו חיתוך הפלסטיק המחוזק בפחות זמן מהדרך המקובלת”, אמר מקנמרה.

דבק Conagen הוא ייחודי מכיוון שהוא חומר המיוצר בקישור מוצלב שתוכנן תוך התחשבות ביכולת להחזיר את היוצרות לאחור, שמציג את החוזק של דבקים מחזקים באופן מסורתי עם היתרון הנוסף של השתנות לחומר הניתן להזרמה לאחר חימום.

נוסחת הדבק הניתן לניתוק של קונג’ן הינה מיטבית לשימוש במכוניות, סירות, מטוסים, תחבורה, מוצרי ומכשירי אלקטרוניקה, ויישומים צבאיים ותעשייתיים. ודבקים בכלי רכב חשמליים (EV) נפוצים יותר מאשר במכוניות רגילות.

היקף שוק הדבקים ב-2019 היה 729.11 מיליארד דולר והוא צפוי להציג קצב צמיחה שנתית ממוצע של 5.3% בין 2020 ל-2027, מה שהופך את נוסחת הדבקים של קונג’ן למשתלמת בשוק יצרני הציוד המקורי (OEM).

סימן ההיכר של Conagen בתחום המומחיות והתעשייה שלה הוא גילוי של יישומים מהפלטפורמה של תרכובות ביו טבעיות וחומרים ביולוגיים עבור עידן חדש של חומרים בעלי ביצועים גבוהים וברי קיימא כאחד.

“פורמולת הדבק שלנו ממשיכה להראות הבטחה להדבקה של מגוון רחב של חומרים, כגון מתכת, פלסטיק וזכוכית”, אמר מקנמרה. “אנחנו מקלים על חברות לאמץ עמדה טבעית יותר בייצור תוך שמירה על נאמנות לביצועי המוצרים שלהן”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version