קול קורא: קרן בירד מחפשת אחרי תמיכה בפרויקטים משותפים ישראל-ארה”ב בתחומי ביטחון המולדת

קול קורא של קרן בירד

בנוסף למימון של עד למיליון דולר לפרויקט, הקרן מסייעת באיתור וחיבור בין שותפים אסטרטגיים משתי המדינות

קרן בירד, הקרן הדו-לאומית למחקר ולפיתוח תעשייתי ישראל-ארה”ב, פרסמה “קול קורא” לתמיכה במיזמי מו”פ משותפים של חברות מישראל ומארה”ב בתחומי ביטחון המולדת. תכנית BIRD HLS היא יוזמה של המינהל הטכנולוגי במשרד האמריקאי לביטחון המולדת (DHS) ושל המשרד לביטחון פנים הישראלי. מטרת התכנית היא לקדם ולהשקיע בפרויקטים משותפים לישראל וארה”ב על פי הצרכים שהוגדרו ע”י שתי המדינות.
קרן בירד פועלת לעידוד שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות מתחומי הטכנולוגיה השונים לצורך פיתוח של מוצר משותף. בנוסף למימון של עד למיליון דולר לפרויקט, הקרן מסייעת באיתור וחיבור בין שותפים אסטרטגיים משתי המדינות.

קול קורא של קרן בירד


הקרן קוראת לחברות ומוסדות מחקר בישראל ובארה”ב להגיש פרויקטים העוסקים במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות בעלות פוטנציאל מסחרי משמעותי בתחומים הבאים: יכולות אכיפת חוק ולוחמת סייבר, טכנולוגיות לאבטחת תשתיות קריטיות ומתקני ציבור, ערים בטוחות ומאובטחות, הגנת גבולות כולל ביטחון ימי, כלי טיס בלתי מאוישים, טכנולוגיות בשימוש מגיבים ראשונים כדוגמת מערכות שליטה ובקרה, ניתוח וידאו, תקשורת, ציוד מגן ואישי וכד’. ניתן להגיש מועמדות לתמיכה בפרויקטים עד ה-31 באוגוסט 2020.
קרן בירד פועלת מעל 40 שנים והשקיעה עד כה מעל ל-350 מיליון דולר. הפרויקטים השונים בהם תמכה הקרן הניבו עד כה מכירות ישירות ועקיפות של למעלה מ-10 מיליארד דולר.


ד”ר איתן יודילביץ, מנכ”ל קרן בירד אמר: “קרן בירד שמחה להודיע על קול קורא של תכנית BIRD HLS לשנת 2020 לתמיכה בפרויקטים משותפים בתחומי ביטחון המולדת. זוהי השנה החמישית שבה מתקיימת התוכנית שהוקמה ע”י המשרד לביטחון המולדת האמריקאי (DHS) והמשרד לביטחון פנים, לקידום ומימון שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות שנותנים מענה לצרכים חיוניים עבור שתי המדינות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version