קבוצת תקשורת אירופית Tier-1 בחרה ב-Allot Secure להגן על לקוחות צרכניים ועסקים קטנים מפני איומי סייבר

Image by Gerd Altmann from Pixabay

הקבוצה תשלם לאלוט תשלום חודשי המבוסס על מספר המשתמשים בשירותי אבטחת הסייבר

אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי קבוצת תקשורת אירופית Tier-1, עם מטות פעילות באירופה ובצפון אמריקה, חתמה על הסכם עם אלוט על מנת לאפשר ליחידות התפעול שלה להציע שירותי אבטחת סייבר ללקוחות צרכניים ועסקים קטנים-בינוניים, המבוססים על פתרונות HomeSecure ו-BusinessSecure של אלוט ויישום אבטחת נקודת קצה. ההתקשרות בין אלוט לקבוצה מבוססת על תשלום חודשי חוזר, הנגזר ממספר המנויים בפועל המשתמשים בפתרון אבטחת הסייבר.

פתרון HomeSecure מספק אבטחה עבור IoT ביתי, מכשירים חכמים והתקנים המחוברים לרשת הביתית. הוא משתלב בנתב הביתי הקיים בתוספת שכבת תוכנה דקה, המספקת נראות לרשת הביתית, אבטחת סייבר ובקרת הורים ללא צורך בהתערבות מצד הלקוח. הפתרון משתמש בבינה מלאכותית על מנת לזהות ולסווג מכשירים ביתיים מחוברים ועל מנת לאתר ולפעול על בסיס התנהגות חריגה של המכשיר.

פתרון BusinessSecure מספק אבטחה למכשירים המחוברים לרשת העסקית כולל IoT ומכשירים חכמים. הוא מספק נראות רשת, אבטחת סייבר ובקרות תוכן. הפתרון מגן בנוסף על הראוטר עצמו מפני פגיעות אבטחה, תוך שימוש באכיפת חוזק סיסמה, ניתוח והגנה על יציאות ובקרות גישה לא מורשות.

“אנו מצפים לבנות שותפות חזקה עם קבוצת התקשורת ולתמוך בהם לאורך המסע הזה על ידי שיתוף הניסיון שלנו באספקת ומכירת שירותי אבטחה ללקוחות צרכנים ועסקים קטנים ובינוניים”, ציין אסף אייל, סמנכ”ל מכירות גלובלי באלוט.

כל יחידה תפעולית בקבוצה יכולה להחליט עצמאית האם להשיק שירותי אבטחת סייבר, המבוססים על פתרונות האבטחה של אלוט. ההשקה הראשונה תהיה באחת היחידות באירופה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version