קבוצת הראל בחרה בפתרונות Metallic מבית קומוולט לגיבוי והגנת נתונים בענן

דודי בן אלי, צילום: יח״צ

קבוצת הראל בחרה באחרונה בפתרונות Metallic Office 365 Backup ו- Metallic Cloud Storage מבית קומוולט לגיבוי, הגנה, אחסון ושחזור נתונים. קבוצת הראל היא לקוח קיים של קומוולט שעובד עם  פתרון Commvault לגיבוי ושחזור נתונים. בעקבות המעבר לענן ולסביבת Microsoft Office 365 החברה חיפשה פתרונות ענן שיספקו גיבוי והגנה מלאים לנתוני החברה בסביבות השונות. הפתרון של Metallic מבית  קומוולט מאפשר טרנספורמציה דיגיטלית חלקה, פשוטה ומהירה, יחד עם חסכון בעלויות, משאבים וזמן. היקף הפרוייקט הוא למעלה ממיליון ש”ח.

Metallic הוא פתרון גיבוי כשירות – SaaS לניהול נתונים שמבוסס על טכנולוגיות הליבה של קומוולט במודל ענן. הפתרון שהושק בשנה האחרונה ב- 24 מדינות ברחבי אירופה וארה”ב מציע פורטפוליו עשיר וצומח של פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון כשרות על מנת לסייע לארגונים לשמור על הנתונים שלהם מוגנים ובטוחים מפני מחיקה, השחתה או מתקפה. 

בשבע השנים האחרונות, קבוצת הראל השתמשה ב-Date Protection  Commvault Complete  לגיבוי ושחזור נתונים לכל הסביבה המקומית שלה. לאחר אימוץ Microsoft Azure ו- Microsoft Office 365, החברה חיפשה פתרון יחיד במודל SaaS אשר יספק גיבוי והגנה לנפח גדול של נתונים בסביבות מקומיות ובענן, ישתלב עם סביבת Microsoft Azure ויתמוך בהתרחבות של החברה לענן. כמו כן, ביקשה החברה למזער את המשאבים הנדרשים לניהול תשתית הגיבוי לסביבות Microsoft Office 365. 

“רצינו פתרון BaaS אמין, שאפשר לסמוך עליו וליישם במהירות ללא עומס נוסף על הצוות שלנו” נמסר מהראל. פתרון SaaS דואג לזמינות הנתונים, אך לא לגיבוי של הנתונים. ידענו מהיום הראשון שכאשר לוקחים על עצמנו פתרון SaaS Office 365, נצטרך פתרון BaaS (גיבוי כשירות) עם פונקציונליות שחזור טובה העונה על המודל והאסטרטגיה העסקיים שלנו”.

הראל בחרה ב- Metallic Office 365 Backup מבית קומוולט לגיבוי ושחזור מהיר של כל נתוני החברה בסביבות Office (תיבות דואר, מסמכים, ותקשורת באמצעות פלטפורמת העבודה השיתופית,  Microsoft Teams). בנוסף, החברה עשתה שימוש בשירותים של Metallic Cloud Storage להעברת הנתונים המקומיים לענן, גיבוי, אחסון והגנה מפני מתקפות כופר של המידע שיש בענן. הפתרונות של קומוולט מגנים על אלפי תיבות דואר, מבטיחים הגנה ושחזור מהירים לכל הנתונים, ומאפשרים מיגרציה קלה ופשוטה לענן.

באמצעות הפתרונות החדשים מבית קומוולט, קבוצת הראל קיצרה באופן משמעותי את הזמן הנדרש לניהול תשתית עבור אחסון, אחסון מדיה ושרתי גיבוי, מה שמאפשר לצוות IT להתמקד במקום בפרויקטים אחרים בעלי ערך מוסף. בנוסף, החברה קיצצה בעלויות המשאבים הנדרשים לתמיכה בסביבה היברידית. 

לדברי דודי בן אלי, מנהל תשתיות IT בהראל ביטוח:

“לאחר שבחרנו ובדקנו לעומק מספר פתרונות מובילים בשוק, הגענו למסקנה שרק קומוולט ו- Metallic נותנים מענה כולל לדרישות העסקיות שלנו ולכללי התאימות. עם Metallic, הנשען על טכנולוגיית מיקרוסופט, אנחנו יכולים לישון טוב בלילה בידיעה שהנתונים שלנו מוגנים. השילוב הזה שבין יכולת אבטחה גבוהה, קלות השימוש, ופריסה מהירה, היא הסיבה מדוע Metallic ניצחה במרוץ”.

דוד שוחט,  מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל מסר: “קבוצת הראל הם לקוח ותיק ומוערך של קומוולט. אנחנו שמחים וגאים להוסיף את קבוצת הראל גם למעגל לקוחות Metallic המתרחב. בשוק המאתגר של היום, המעבר ל- Metallic הוא מהלך טבעי שמאפשר להראל לצעוד קדימה מבחינה טכנולוגית, להגן על הנתונים שלה, ולנהל ממשק עם לקוחות רבים בקלות ובמהירות”.

לדברי הלית איתן, חברת הנהלה וסמנכ”לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל: “רשת השותפים החזקה של מיקרוסופט בארץ ובעולם היא הזרוע הביצועית שלנו שמובילה ומלווה את התעשיות השונות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אני גאה במיוחד בשיתוף הפעולה עם קומוולט ועל בחירתה של קבוצת הראל בפתרונות ה- Metallic, הרותמים את ענן ה- Azure שלנו ומאפשרים מענה מדויק יותר לצרכיהם, תוך שמירה על רמת המקצועיות הטובה ביותר שקומוולט ומיקרוסופט יכולות להציע. אין לי ספק שבחירתה של קבוצת הראל תקדם חדשנות ומצוינות ארגונית ותאפשר לה המשך עבודה יעילה, מהירה ומאובטחת, המבטיחה שרידות עסקית מקסימלית”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version