קבוצת אפקון דבקה באסטרטגיה ובמיקוד העסקי – מרחיבה ומחזקת את אחת מפעילויות הליבה במגזר הסחר

ישראל רייף, יו״ר אפקון, צילום: עזרא לוי

אפקון מדווחת על חתימת הסכם לרכישת 55% מחברת י. מור-בי.די המתמחה במערכות אגירת אנרגיה, פרויקטים של אנרגיה מתחדשת, לרבות שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות בתחנות השנאה

קבוצת אפקון החזקות (ת״א: אפהח), מהחברות המובילות, בישראל בביצוע ומתן שירות לאתרים ולפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיה, מעדכנת כי חתמה על הסכם לרכישת 55% מחברת י. מור-בי.די בע”מ עם אופציות נוספות לרכישה מלאה, כחלק מאסטרטגיית החברה להרחבת והעשרת פעילות מגזר הסחר של אפקון וחברת אטקה. הרכישה תאפשר הרחבת סל המוצרים של אטקה בתחומים קריטיים כמו ציוד למתח בינוני, מתח עליון, תשתיות של פסי צבירה ומוצרים נלווים נוספים בתחומים הנ”ל, בהתבסס על נציגויות בבלעדיות של חברות מובילות מאירופה, ארה”ב, סין, קוראה והודו. 

לי. מור-בי.די ניסיון עסקי אל מול תאגידים ציבוריים ופרטיים בישראל ובעולם. כדוגמת חברת החשמל, משרדים ממשלתיים, צה”ל, מקורות, רכבת ישראל, מוסדות רפואיים, נמלי תעופה וים, ועוד. וכן, היכרות מעמיקה עם תקנים ודרישות מקומיות ובינלאומיות.את החברה ייסד מר יחזקאל מור, בעל ניסיון רב בתחום ועבר עשיר בתחומי פעילות אלו.

לחברת י. מור-בי.די בע”מ, יש גם ניסיון נרחב בשיתוף פעולה עם יזמים בפרויקטים במגוון תחומים כגון תשתיות גז טבעי, טיהור מים ואנרגיה מתחדשת. החברה ויחזקאל מור מנהלה מעורבים כבר שנים רבות בפרויקטים רחבי היקף בישראל ובחו”ל, כולל תחנות כוח , אגירת אנרגיה , חברת היי טק בינלאומית , בתי חולים , שדה התעופה בן גוריון, משהב”ט ועוד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version