קבוצה בהובלת אשטון קוצ’ר וגיא עוזרי תשתף פעולה עם חברת הבשר המתורבת מיטק

Image by Shutterbug75 from Pixabay

קבוצה בהובלת אשטון קוצ’ר וגיא עוזרי, יחד עם אפי אפשטיין, הודיעה היום כי היא תשתף פעולה עם מיטק (Nasdaq: MITC), חברה מובילה בתחום הבשר המתורבת, כדי לקדם את הצמיחה של מיטק באמצעות פיתוח ומסחור טכנולוגיות ייצור הבשר המתורבת של החברה.

מיטק מפתחת אלטרנטיבה ברת קיימא לחקלאות התעשייתית באמצעות פיתוח תהליכי ייצור בשר  מתורבת, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות של הדפסה ביולוגית תלת מימדית והנדסת רקמות. מיטק שואפת להיות מובילה עולמית בתחום הבשר המתורבת ממגוון מינים מין החי.

אשטון קוצ’ר אמר: “אנו שמחים לשתף פעולה עם מיטק ולסייע לה במסעה להפוך למובילת השוק בייצור בשר מתורבת. אנו נרגשים מהטכנולוגיות החדשניות של מיטק, שלדעתנו, ממצבות את החברה כמובילת הייצור התעשייתי של בשר מתורבת, אבן דרך הכרחית לייצור בר קיימא ונקי יותר של בשר. אנו מתכוונים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת מיטק כדי לסייע לחברה ליישם את האסטרטגיה שלה ולהשיג את מטרותיה והצלחה עולמית באמצעות מינוף המומחיות שלנו באסטרטגיות שיווק והקשרים שלנו. שיתוף הפעולה עם מיטק תואם את החזון שלנו לספק פתרונות ברי קיימא באמצעות בנייה ותמיכה בחברות, השקעה בחברות וקידום טכנולוגיות בתחומי קיימות שונים”.

שרון פימה, מנכ״ל מיטק, אמר: “אנו נרגשים להודיע על שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם הקבוצה של אשטון קוצ’ר, המלאה בחזון ויזמות. שיתוף פעולה זה יעזור לקדם את מטרתנו להפוך למובילה העולמית בתעשיית הבשר המתורבת. אנו נמנף את מומחיות הקבוצה ויחסיהם עם שחקני מפתח בתעשייה בכדי לעזור לנו לקדם את המותג שלנו ואת אסטרטגיית ההגעה לשוק”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version